Allroad buddy's gezocht rondom Roosendaal

Nomiis

MF veteraan
2 okt 2009
3.675
5
Roosendaal
Eerst even voorstellen:
Simon
Woonachtig te Roosendaal, West-Brabant
Motorrijbewijs sinds +10 jaar, allroadrijder sinds een dik jaar
Ik hou van muziek, motoren, eten en drinken (Tja, Brabant...)
Heb een vriendin die momenteel motorrijles neemt
No kiddo's

Na een allroadcursus in Landgraaf, waarbij me nogmaals is heldergemaakt dat alleen van de weg af gaan niet verstandig is, én omdat het wat ongezellig is om alleen te rijden, ben ik op zoek naar een buddy.

Ik ben voor een beginner niet onervaren, heb een loeizware XTZ750, maar sta wel op (semi) noppen (T63, TKC80 enz.) en ik ken redelijk wat zandwegen in de omgeving.

Ik ben ambtenaer, dus ik kan het regelen dat ik af en toe op vrijdag lekker kan toeren en daarna de motor weer op orde kan krijgen.
Ik ben geen hardrijder en wil me graag aan de 11 geboden van codegroen houden.

Dus, wie o wie uit West-Brabant heeft er zin om af en toe een ritje te maken op een vrijdag van 1 á 2 uur??
 
Ja, die kuil is erg leuk ja. Ik zie daar eigenlijk nooit andere rijders, maar dat komt omdat ik daar alleen zondagochtend vroeg naar toe rij om de hondenuitlaatvolk voor te zijn.
Ik weet alleen niet of het daar nou gedoogd is, of dat je daadwerkelijk mag rijden. Bordjes ontbreken, dus het zal wel mogen ;)
 
Ja, die kuil is erg leuk ja. Ik zie daar eigenlijk nooit andere rijders, maar dat komt omdat ik daar alleen zondagochtend vroeg naar toe rij om de hondenuitlaatvolk voor te zijn.
Ik weet alleen niet of het daar nou gedoogd is, of dat je daadwerkelijk mag rijden. Bordjes ontbreken, dus het zal wel mogen ;)

Je mag daar gewoon rijden :)
 
Mooi! Binnenkort maar eens doen dan. Op wat voor tijden zijn daar meerdere rijders te vinden?

en

Effe een kickje en een fotooke van mijn smoelwerk op de Arjan Brouwer cursus in Landgraaf 2 weken terug.
DSC00523.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan