Allroad Motor Meeting 2020 - Uitnodiging!

Ik ben voornemens met mijn Versys 650 erbij te zijn. Gaat wel afhangen van de Corona ontwikkeling, hoop mensen in risico groep om mij heen, maar met helm moet dat al snel goed komen.

Trouwens geen behoefte aan offroad, heb mijn fiets pas net een maand. Leer haar nog kennen.
 
Ik ben voornemens met mijn Versys 650 erbij te zijn. Gaat wel afhangen van de Corona ontwikkeling, hoop mensen in risico groep om mij heen, maar met helm moet dat al snel goed komen.

Trouwens geen behoefte aan offroad, heb mijn fiets pas net een maand. Leer haar nog kennen.
Leuk, ik zet je erbij! Goed punt wat je noemde over Corona, ik hou dat ook in de gaten! Mocht het toch onverantwoord blijken dan hoor je dat natuurlijk vooraf! En off-road doen we deze keer niet, mooi ff alleen wat asfalt in de buurt!
 
Nog ruim een weekje te gaan, vanmiddag ff bij het meeting punt wezen kijken tijdens een lekker ritje op vrijdag! Ruimte zat voor veel mooie Allroad motoren! Nog meer liefhebbers die langskomen volgende week zaterdag?
IMG_20200904_152040.jpg
 
Hoi, ik had mij onder voorbehoud aangemeld met de VStrom vanwege onze inhaalvakantie.
Het goede nieuws: we gaan daadwerkelijk op vakantie.
Wat minder: we verwachten pas zaterdag terug te keren. Als het op tijd lukt rijd ik nog even langs en anders moet ik wachten op een volgende poging. In ieder geval alvast veel plezier!
 
Hoi, ik had mij onder voorbehoud aangemeld met de VStrom vanwege onze inhaalvakantie.
Het goede nieuws: we gaan daadwerkelijk op vakantie.
Wat minder: we verwachten pas zaterdag terug te keren. Als het op tijd lukt rijd ik nog even langs en anders moet ik wachten op een volgende poging. In ieder geval alvast veel plezier!
Fijn dat je in ieder geval op vakantie kan en wie weet tot dan en anders bij een volgende keer!!
 
Ik had me vol enthousiasme aangemeld.... Echter heb ik gisteren de deal gesloten dat ik de Varadero inruil tegen een Z1000SX, dus ik ben vanaf vrijdag geen allroad-rijder meer. Vandaar dat ik me maar afmeld. Veel plezier zaterdag!
 
Ik had me vol enthousiasme aangemeld.... Echter heb ik gisteren de deal gesloten dat ik de Varadero inruil tegen een Z1000SX, dus ik ben vanaf vrijdag geen allroad-rijder meer. Vandaar dat ik me maar afmeld. Veel plezier zaterdag!
Das wel heel andere koek ja! Veel plezier met je nieuwe motor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan