Allroad Motor Meeting 2020 - Uitnodiging!

Klinkt leuk, heb 'm iig in m'n agenda gezet..
Maar is o.a. even afhankelijk van wanneer (en misschien met de service van GLS "of") mijn banden binnen komen...
(Zou origineel donderdag binnen komen maar zowel donderdag als vrijdag is het pakketje niet afgeleverd)
Kan zeer zeker nog wel wat kilometers maken met de huidige banden maar is ook weer afhankelijk gebruik aankomende week... (sollicitatie gesprekken etc)

(NC750X)
 
Vooralsnog prima weervoorspellingen! Leuk om elkaar zaterdag te zien en ervaringen te horen die maken dat jij de fiets rijdt die je hebt gekozen! Het aangepaste route bestand staat in het eerste bericht en als jullie daar vragen over hebben, laat het me dan vooral weten!
Screenshot_20200910_072056.jpg
 
Ik had aangegeven dat ik er onder voorbehoud bij zou zijn.
Helaas gaat het mij toch niet lukken.

Ik vind het een supertof initiatief, en houd het graag in de gaten. Misschien ook leuk om een foto te maken van de opkomst?
 
Ik had aangegeven dat ik er onder voorbehoud bij zou zijn.
Helaas gaat het mij toch niet lukken.

Ik vind het een supertof initiatief, en houd het graag in de gaten. Misschien ook leuk om een foto te maken van de opkomst?
Jammer dat je er niet bij kan zijn, wie weet de volgende keer! Er komen zeker wat leuke foto's bij te staan ter illustratie!
 
Goedemiddag avontuurlijke Allroad rijders en rijdsters :)

Wie?
Deze Allroads Motor Meeting is bedoeld voor iedere rijder en rijdster van zwarte, middelzware en lichte Allroad motoren. Vanwege de specifieke eigenschappen en vaak gedeelde interesses passend bij deze doelgroep, zijn dit dan ook de type motoren die hier welkom zijn. Of het nu een BMW, Honda, KTM of Benelli is maakt hierbij niet uit.
Kleurendiscriminatie :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan