Allroad Motor Meeting 2021 - Uitnodiging

Johannes Stoffels

Die hard MF'er
16 dec 2018
309
245
Goedenavond avontuurlijke Allroad rijders en rijdsters :)

Hierbij ontvangen jullie de officiële uitnodiging van de tweede Allroad Motor Meeting, editie 2021! Hieronder staat alle informatie over dit initiatief. Mocht je desondanks nog vragen hebben, laat het me dan vooral weten via een PM.

Wat?
Deze tweede editie bestaat ook weer uit twee delen. Het eerste deel is een samenkomst van Allroad motorrijders op een centrale locatie (zie onder) in de buurt van Amersfoort. Het idee is om met een enthousiaste groep mensen bij elkaar op een laagdrempelige manier kennis te maken, verhalen en inspiratie te delen over alles wat te maken heeft met Allroad motoren. Leuk om te horen over de nieuwste motorgadgets, kleding en gemaakte reisverhalen. De gekozen locatie heeft voldoende horeca in de buurt (KFC, McDonalds en Subway) voor een lekkere bak koffie of een glas frisdrank (en veel lekker vlees uiteraard). Waarbij we allemaal rekening houden met de 1,5 meter die nu nog belangrijk is.

Het tweede deel van de meeting is een korte rit van ongeveer 30 kilometer, die begint bij de locatie van het eerste deel en daar ook weer eindigt. Het Gpx-bestand van de route zal ik hier ook posten. Het gaat hierbij om een leuke, korte route (wel anders dan vorig jaar) die geheel over verharde wegen zal gaan.

Wanneer?
Zaterdag 21 augustus 2021

Tijd eerste deel (meeting): 10.00 uur tot 12.00 uur
Tijd tweede deel (rit): 12.00 uur tot 13.00 uur (ongeveer)

Waar?
Verzamelen op de parkeerplaats van:

Food Court Amersfoort
Wiekenweg te Amersfoort

Wie?
Deze Allroad Motor Meeting is bedoeld voor iedere rijder en rijdster van zware, middelzware en lichte Allroad motoren. Vanwege de specifieke eigenschappen en vaak gedeelde interesses passend bij deze doelgroep, zijn dit dan ook de type motoren die hier welkom zijn. Of het nu een BMW, Honda, KTM of Benelli is maakt hierbij niet uit.

Bijzonderheden!
(!) Motor-Forum.nl, de, eigenaar/ beheerder en crew zijn op geen enkele wijze betrokken bij de organisatie van deze dag. Deelname is geheel op eigen risico, Motor-Forum.nl, de eigenaar/beheerder en crew zijn op geen enkele wijze aansprakelijk voor welke schade dan ook voortvloeiend uit deelname aan deze dag.

(!) We leven momenteel toch nog in bijzondere tijden, ik benadruk dan ook dat iedere deelnemer zich moet houden aan de op dat moment geldende regels rondom COVID-19. Mochten de omstandigheden er aanleiding toe geven om het initiatief te annuleren, dan laat ik dit via een bericht weten.

(!) Deelname aan dit initiatief is geheel voor eigen risico. Gedraag je op een goede en prettige manier zodat het geheel geen overlast veroorzaakt. Het rijden van de rit gebeurt op eigen risico en los van het delen van de route neem ik geen verantwoordelijkheid voor deelname en (rij) gedrag tijdens de rit. We starten wel zoveel mogelijk als geheel naar iedereen zal de rit voor zichzelf en op zijn of haar eigen tempo afronden.

- Ik zal op basis van de reacties op deze uitnodiging dit bericht aanvullen met de waarschijnlijke deelnemers en vermelding van hun stalen ros!

Hopelijk zit het weer mee en kunnen we er een geslaagde meeting van maken!

Groeten,

Johannes

Mogelijke deelnemers:
- @Johannes Stoffels
- @James Bond
- @Frazer
- @rutgertjuh
- @jos16
- @Freakie_1
- @GranCandy

GPX viewer
 

Bijlagen

  • Allroad_motor_meeting_2021.gpx
    55,8 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt:
Hierbij nog wat foto's van de eerste editie, vorig jaar september :)
IMG_20200912_104559.jpg
IMG_20200912_114208.jpg
IMG_20200912_110050.jpg
 
Gaaf en goed initiatief! Was leuk vorig jaar. Voor augustus dit jaar: kans 50 procent dat ik er ben, misschien ben ik dan nl op mijn jaarlijkse motorweektrip naar de Alpen.
Staat iig in mijn agenda.
 
Mooi initiatief weer!
Net als vorig jaar ook dit keer weer op vakantie, dus waarschijnlijk gaat het niet lukken, maar je weet nooit wat corona tegen die tijd doet en of de vakantie doorgaat.
 
Mooi initiatief weer!
Net als vorig jaar ook dit keer weer op vakantie, dus waarschijnlijk gaat het niet lukken, maar je weet nooit wat corona tegen die tijd doet en of de vakantie doorgaat.
Jammer maar leuk dat je al reageert! Anders wens ik je een fijne vakantie!
 
Toch alweer wat leuke aanmeldingen en omdat er volop ruimte is op de afgesproken locatie, kunnen er nog veel meer mooie allroadmotoren bij :)
 
Ik ben nu bezig met een leuke route voor zaterdag, die ongeveer 40 kilometer is en deze zal ik morgen hier in het topic plaatsen, het weer lijkt goed te komen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan