Allroad Motor Meeting 2021 - Uitnodiging

het ritje is niet toevallig een stuk offroad ? wellicht dat ik dan wel intresse heb . verharde wegen zijn er al zoveel :P
 
ik wil wel eens met mijn africa twin een mooi stuk offroad rijden ,maar hier in friesland is alles dicht/alleen voor paarden etc ,
 
Het tweede deel van de meeting is een korte rit van ongeveer 30 kilometer, die begint bij de locatie van het eerste deel en daar ook weer eindigt. Het Gpx-bestand van de route zal ik hier ook posten. Het gaat hierbij om een leuke, korte route (wel anders dan vorig jaar) die geheel over verharde wegen zal gaan.
 
het ritje is niet toevallig een stuk offroad ? wellicht dat ik dan wel intresse heb . verharde wegen zijn er al zoveel :P
Helaas, juist omdat het een korte rit wordt en we de verantwoordelijkheid goed willen houden, is de tourrit alleen over verharde wegen idd... Wordt wel een leuke rit, zet hem vanavond online :)
 
UPDATE - Helaas kan ik door privé omstandigheden zaterdag zelf helemaal niet bij de meeting zijn. Erg jammer, had weer zin in een leuke meet en rit net als vorig jaar maar ik ga er vanuit dat het ook zonder mij best gezellig zal zijn! Leuk als jullie achteraf nog wat foto's plaatsen hier? De volgende keer of een ander event ben ik er wel weer bij! Alvast veel plezier gewenst! Groeten, Johannes
 
Sterkte met de situatie!

Ik zelf zal ook niet aanwezig zijn. Vrouw nog niet bevallen, en vind het toch spannend om op dit moment voor een langere tijd niet bij haar te zijn.

Veel plezier allemaal morgen!
 
Ik ga me zo aankleden en dan kom ik ook even die kant op. Denk dat ik de kleinste uit mijn stal even meeneem.
Zo stond hij er gisteren nog bij:
20210820_125042.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan