Allroad roadbookrit rondom Goor

Heb de .mps en .jpg gedownloaded en ga hem zeker proberen.
Wat en hoe is de off road gedeelte ?? Mijn Varadero is iets zwaarder en vast zitten met zo een zware motor is niet lekker, dat kan ik je verzekeren.
 
Wat en hoe is de off road gedeelte ??

Laatste keer reden er ook GS1100,Africa Twins en een DR BIG mee en die zijn niet vast komen zitten dus het is gewoon te doen als je je verstand er maar bijhoud.

Zo`n rit NIET ALLEEN rijden en zorgen voor noppenbanden !

LEO
 
Heb de .mps en .jpg gedownloaded en ga hem zeker proberen.
Wat en hoe is de off road gedeelte ?? Mijn Varadero is iets zwaarder en vast zitten met zo een zware motor is niet lekker, dat kan ik je verzekeren.

Voor een nieuwe versie van mapsource moet je hier zijn:
http://www.garmin.com/support/download_details.jsp?id=209

Er is geen offroad gedeelte. Het is allemaal weg, alleen wel zoveel mogelijk zandwegen.

Vastzitten zal niet zo snel gebeuren. Het hangt er ook vooral van af of je wel of niet over het modderigste gedeelte van de weg gaat.

M.b.t. tot het alleen rijden: Ik ben het niet eens met die "Neus" hoor. Je kunt best alleen gaan rijden. Als je alleen de verharde weg op durft, waarom dan niet op een zandweg? M.b.t. veiligheid: Dit hangt m.i. vooral af van je eigen zelfbeheersing. Ik ben en voel me hier niet verantwoordelijk voor.
Tuurlijk, doe wel voorzichtig aan, zou ik zeggen. Maar dat geldt voor zoveel zaken in het leven. Eet bijvoorbeeld ook niet te veel vet en slaap voldoende! ;)
 
Op woensdag 28 januari 2004 17:44 schreef Eelco Rem het volgende:Tuurlijk, doe wel voorzichtig aan, zou ik zeggen. Maar dat geldt voor zoveel zaken in het leven. Eet bijvoorbeeld ook niet te veel vet en slaap voldoende! ;)


en drink niet te weinig :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan