Allroadrijden voor beginners

Joechee! jolijt ende vermaeck! dit wordt dolle pret...

zijn er al mensen van plan om de 30e 's-avonds die kant op te gaan en een campinkie te pakken?
 
De Neus heeft een neus voor een gat in de markt...

Don`t quite your dayjob ;)

Nee, dit is stomtoeval geweest en het is absoluut niet de bedoeling om er rijk van te worden.

Dit was achterafgezien gewoon een vrijdagavond 3 bier moment :?

Het viel ons op dat wij bij allroadritten altijd dezelfde gezichten tegenkwamen en we vroegen ons af of wij daar verandering in konden aanbrengen want het is gewoon een ontzettend leuke hobby als je je boeruhhhh verstand er maar bijhoud en er geen wedstrijd van maakt.

Wij zijn absoluut geen professionals en hebben gewoon de mazzel dat we veel LEGAAL zand rond ons huis hebben liggen dus wij kunnen veel spelen en wij willen anderen daar in laten delen zolang het nog kan.

12 september 2e ronde roept u ? Ik ga het even opnemen met de beheerster van de kalender en u hoort nog van mij.

Groeten,
LEO
 
1e rit is gepland op 31 juli 2004; nog 2 plaatsen vrij.

2e rit is gepland op 12 september 2004; nog 5 plaatsen vrij.
( 2 opties voor Quest en Ertje 650 waarvan ik graag zsm een definitieve bevestiging ontvang)

Groeten,
LEO
 
Laatst bewerkt:
Don`t quite your dayjob ;)

Nee, dit is stomtoeval geweest en het is absoluut niet de bedoeling om er rijk van te worden.

Dit was achterafgezien gewoon een vrijdagavond 3 bier moment :?

Het viel ons op dat wij bij allroadritten altijd dezelfde gezichten tegenkwamen en we vroegen ons af of wij daar verandering in konden aanbrengen want het is gewoon een ontzettend leuke hobby als je je boeruhhhh verstand er maar bijhoud en er geen wedstrijd van maakt.

Wij zijn absoluut geen professionals en hebben gewoon de mazzel dat we veel LEGAAL zand rond ons huis hebben liggen dus wij kunnen veel spelen en wij willen anderen daar in laten delen zolang het nog kan.

12 september 2e ronde roept u ? Ik ga het even opnemen met de beheerster van de kalender en u hoort nog van mij.

Groeten,
LEO

Ik denk dat het de meeste vergaat zoals ik: je wilt wel, maar je hebt toch iets van 'koudwatervrees' of moet dat 'rul-zandvrees' zijn ;)

Ik zie dit als een mooie gelegenheid om kennis te maken met allroad rijden na wat gespeeld te hebben op zand/steenslag paden bij bouwterreinen in Almere.

Afijn, ik spreek je over ruim anderhalve week... heb het rubber al van de steppies en moet nog even remhandels losser zetten zodat ze niet van hun plaats kukkelen, maar wel kunnen verdraaien (tip kreeg ik van een off-road rijdende collega); nog meer tips :?
 
1e rit is gepland op 31 juli 2004; nog 2 plaatsen vrij.

2e rit is gepland op 12 september 2004; nog 5 plaatsen vrij.
( 2 opties voor Quest en Ertje 650 waarvan ik graag zsm een definitieve bevestiging ontvang)

Groeten,
LEO

JA,IK WIL!! :P

Zo duidelijk?? :+
 
Ja ik wil ook wel, maar helaas (nou niet echt helaas want) ik ga in de week erna op motorvakantie en ofschoon het geen race is, wil ik toch niet het risico lopen om 'm juist de 12e neer te leggen en iets te slopen dat dan net weer niet voor handen is. Daarnaast heb ik de weekenden daarvoor (en op de 11e) al flink wat kilometers (asfalt) besproken staan.

Wellicht een derde keer eind/half oktober of zo als't bevalt, want het lijkt mij leuk ende gezellig en wat ondersteuning van ervaren rijders hoe stukken het beste te nemen is zeker welkom.

Allroad betekent overigens toch wel "ook met allroad-bandjes" en niet alleen noppen. Ik weet wel dat het beter is, maar ik heb geen twee sets wielen en veel snelweg op noppen is niet handig.
 
Ik wil ook wel mee de 31ste
maar m'n achterband heeft nog maar een beetje profiel

Gaat dat denk je of is het zand errruuggg rul.
 
en wat ondersteuning van ervaren rijders hoe stukken het beste te nemen is zeker welkom

uhhhhhh,......gelieve info nog even goed door te lezen.

Allroad betekent overigens toch wel "ook met allroad-bandjes" en niet alleen noppen. Ik weet wel dat het beter is, maar ik heb geen twee sets wielen en veel snelweg op noppen is niet handig.

De bedoeling is dat rijders op een hele relaxte manier in de gaten krijgen wat er allemaal mogelijk is in het zand met hun allroad omdat men het merendeel op asfaltbanden af zal dalen richting het zuiden.

Op dit moment is het natter als normaal hier en dat betekent dat groep 1 het zwaarder krijgt als de 2e groep (dus ook stoerdere verhalen en foto`s na afloop ;) )maar we trekken elkaar als groep er doorheen mocht het tegenzitten.

LEO
 
uhhhhhh,......gelieve info nog even goed door te lezen.
Alweer :)

Ik weet, het is geen les/cursus/opleiding/avondschool/open universiteit/training maar....

Ik noem het ervaring opdoen. Bij de MRO (wel een cursus) heb ik denk ik het meeste geleerd van gewoon achter een ervaren iemand aan rijden, ook als je denkt AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH....... kicken 8-)

Luitjes veel plezier alvast en wel fotootjes maken he :9
 
...en wat zijn - Naast "De Neus" en "CreaToR" - de nicknames van de gelukkigen die de 31e pret gaan maken??

Ik dus ook *D

Joechee! jolijt ende vermaeck! dit wordt dolle pret...

zijn er al mensen van plan om de 30e 's-avonds die kant op te gaan en een campinkie te pakken?

Wel interesse... moet alleen nog eigenlijk een tentje kopen/lenen voor mijn eigen vakantie en dit komt net iets eerder... Heb wel een slaapmat en slaapzak... dus als er een plekkie is in een tent... dan houdt ik me aanbevolen en uiteraard delen we de kosten van kamperen.
 
YOU`VE GOT MAIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LEO

31 juli zit vol
12 september nog 4 plaatsen

Thanks!! :} tot de 12e dan maar hè :P
Ik heb er trouwens wel bandjes met iets meer profiel op zitten, omdat ik 'm eiglijk speciaal voor het "spelen" er bij hadt gekocht O-)
full




Edit: nee!! de reclame is niet bewust ;) ik heb daar mijn nieuwe kentekenplaatjes gehaald 8-)

:? is het trouwens een route waarbij je motor niet echt van zich mag laten horen als U begrijpt wat ik bedoel?? *D
 
Laatst bewerkt:
is het trouwens een route waarbij je motor niet echt van zich mag laten horen als U begrijpt wat ik bedoel

If i snep im yoe mien: DAT JIJ EEN OPEN PIJP HEBT ALS DEMPER ?

Mocht je voor 12 sept. iets van een tijdelijk dempertje kunnen fabriceren zouden we (de overige 6 uit het groepje) dit heel errug waarderen :}

De wandelaars / fietsers / !! bewoners langs de route !! /!! PAARDRIJDERS !!! die we tegen gaan komen ook en die bepalen meestal waar de eerstvolgende "verboden in te rijden" bordjes geplaatst gaan worden als U begrijpt wat ik bedoel.

LEO
 
Terug
Bovenaan Onderaan