Allroadrijden voor beginners

De Neus_oud

geblokkeerd account
8 mrt 2002
207
0
Beste Allroaders,

Mocht u interesse hebben om eens (onder begeleiding) het zand in te duiken met uw allroad dan kunt u mij een e-mailtje sturen voor meer info.

Maximaal 5 deelnemers per dag.

De eerste datum is reeds geprikt: zaterdag 31 juli 2004 / 140 km allroad

Met vriendelijke groet,
LEO
 
31e kan ik nog niet
wanneer is de volgende

ik heb nu al twee keer moeten missen door motorische problemen (gestolen ofzo :( ) maar ik wil nog steeds een keer mee..
ach ja derde keer is scheepsrecht

grtz Ed

e.t.a. edelbrock quicksilver: 18-07-04
e.t.a. terraflex II: 28-07-04
 
Hoi Ed,

Wanneer de 2e ronde is is nu heel moeilijk aan te geven.

De eerste die zich aanmeld voor de 2e ronde bepaald min of meer de datum dus ik zou zeggen....... ;)

LEO
 
wil wel; Wie, Wat, Waar ... ???

of had je dit ook via mail willen hebben :?

zet t anders ff erbij in de startpost, scheelt weer,
en t is entertainment.
 
Als er teveel deelnemers zijn kan ik eventueel ook begeleiden. Dat moet ik wel op korte termijn weten.
 
zet t anders ff erbij in de startpost, scheelt weer

Ik heb een info schrijven gemaakt wat ik de mensen op stuur die interesse tonen (BTW : you`ve got mail) alleen de definitieve opzet hiervan is nog niet klaar want die vormt zich pas in de toekomst adhv gestelde vragen.

LEO
 
Als er teveel deelnemers zijn kan ik eventueel ook begeleiden. Dat moet ik wel op korte termijn weten.

Bedankt voor je aanbod Zot !

Maar we werken met een vaste voor en achterrijder en in principe max. 5 beginners daartussen om het overzichtelijk en gezellig te houden.

Mochten zich ineens een hoop rijd(st)ers aanmelden dan houden we nog zoveel mogelijk aan dit principe vast alleen prikken we dan meerdere data vlak achter elkaar.

LEO
 
Beste Leo,

Bij deze meld ik mij graag aan. Ik doe het even via deze weg aangezien mijn mail het op dit moment niet doet. Ik hoor graag hoe/wat/waar enz.

Mvrgrt,

Diederick van Haselen

0653640682
(Honda XR 600)
diederickvanhaselen@hotmail.com

Bijlage: cross.JPG
 
Neus,
Interessant, stuur mij maar eens wat informatie op. De 31ste kan ik niet, maar wie weet later. Ik heb bij MRO een allroadtraining gedaan, maar nu nog ervaring op doen......
 
leuk initiatief dit! waar is het en wat zijn de kosten van zo'n dagje?
wil dit ook zeker nog eens gaan doen!
 
cool dat er zoveel animo is voor deze rit! ik heb er absoluut zin in!
voor mij (vanuit Den Haag) is het wel een aardig stukkie tuffen, dus ik denk dat ik een campinkje pak de avond tevoren... mochten er meer dat idee hebben, dan kunnen we misschien al wat afspreken!
 
doe mij ook maar een mailtje,
en de haag en rotterdam is dicht bij elkaar dus ...

ik ben blij dat adoow weer mee doet ;)
 
:P Ik heb d'r ook zin an, maar natuurlijk is deze datum precies mijn 1e vakantiedag waarop ik al geboekt heb voor een vakantie '( snel een 2e datum prikke dan??

Mag ik ook een info Mail??
 
Kom maandag op het werk zit mijn mailbox vol met verzoek om info mailtjes !

Van de lichte super motards tot de echte stevige gasten. Er blijkt veel interesse te zijn om eens de eerste stappen in het zand te zetten.

Het leuke is ook dat als je het allroadrijden incl. roadbook eenmaal onder de knie hebt je meerdere allroadritten in nederland kan rijden zoals de Grathemrit en de Bert Duursma shopride.

31 juli komt niet iedereen goed uit heb ik gelezen dus ik zou zeggen wie durft mij als eerste te mailen om een 2e datum te prikken !

Groeten,
LEO
 
Terug
Bovenaan Onderaan