Allroadrit 2 april 2005

Hey leo,

waar is die camping voor dan? Gewoon voor de gezelligheid ofzo?
Want kan me voorstellen dat als je de nacht ervoor op een camping gaat pitten dat je niet echt uitgeslapen aan de rit begint :9
En savonds na de rit wil je denk liever een warme douche/bad nemen...

Ik begrijp er wel uit dat je zegmaar zelf je weg zoekt, dus ook je eigen tempo aanhoudt?
Goeie kans dat k meega iig :9~ ...
 
waar is die camping voor dan? Gewoon voor de gezelligheid ofzo?

Puur gezellieheid / saamhorigheid en dicht bij de start dus je kan veel later op staan dan dat je van thuis uit vertrekt.

Want kan me voorstellen dat als je de nacht ervoor op een camping gaat pitten dat je niet echt uitgeslapen aan de rit begint
Als je er sochus zo uitziet :+ hebbie savos veel lol gehad en dat is toch waar het om draait in het leven ? En al ligt je tempo tijdens de rit wat lager dan dat van een oma in een electrische scooter so what ? Als je maar op tijd terug bent op de camping voor de BBQ ;) (zelf regelen !)


En savonds na de rit wil je denk liever een warme douche/bad nemen...
Zoals ik de foto`s op de website bekeken heb zal die er best wel zijn maar als je het zeker wil weten zou ik ff mailen met ze als ik jou was.

Ik begrijp er wel uit dat je zegmaar zelf je weg zoekt, dus ook je eigen tempo aanhoudt?...
Yoe snap um helemaal SWA ! Als je definitief besloten hebt om deel te nemen stuur dan ff een e-mailtje dan zetten we je op de lijst en dan ligt er ook een roadbook voor je klaar bij de start.

LEO
 
...
wat wil je daarmee zeggen?? O-) ....

Tis een motor only camping.

Om die reden starten we niet op/in nabijheid van de "adviescamping" maar op een plek waar mensen die met de auto/aanhanger komen deze redelijk netjes kunnen stallen.

LEO
 
Hoi Frans,

Je naam staat er tussen hoor
Je bent nummer 30 ( na 2 dagen adverteren op internet 8-) )

Welke allroadfiets moeten we tegen die tijd bij je naam zetten ;) ?

Leo
+++++++++++++++++++++++++++
Oproepje aan KLE500 rijders:

We hebben nu al BIJNA ieder merk/type allroadfiets aan de start staan maar nog geen 1 KLE500 staat er tussen.

Wie van u durft de eerste te zijn ?
> aanmeldingen: leo.vanleeuwen@stbno.nl <
++++++++++++++++++++++++++
 
waarom heb ik zo'n donkergroen vermoeden dat de datum straks 1 dag naar voren geschoven wordt ? :+
 
Hoi Frans,

Je naam staat er tussen hoor
Je bent nummer 30 ( na 2 dagen adverteren op internet 8-) )

Welke allroadfiets moeten we tegen die tijd bij je naam zetten ;) ?

Leo

Nog steeds de rode Funduro. Vanochtend protesteerde hij lichtelijk, maar eenmaal onderweg liep die weer als een zonnetje :) Ga er voor zorgen dat ik vaker rij om het all-road evaringspeil op te krikken. Vandaag was een lekker dagje met de BMW GS-club.

De Dakar ziet niet eerder zand dan wanneer z'n baasje in Hechlingen is geweest ;)
 
+++++++++++++++++++++++++++
Oproepje aan KLE500 rijders:

We hebben nu al BIJNA ieder merk/type allroadfiets aan de start staan maar nog geen 1 KLE500 staat er tussen.

Wie van u durft de eerste te zijn ?
> aanmeldingen: leo.vanleeuwen@stbno.nl <
++++++++++++++++++++++++++

Misschien doe ik wel mee, maar ik vind het nu nog ietsje te vroeg om dat toe te zeggen. De KLE 500 is er al, de allroadbandjes ook en zelfs een beetje offroad rijervaring.
Maar dat roadboek zie ik nog niet zitten voorlopig en een grote groep (beginners?) eerlijk gezegd ook niet zo...

In maart weet ik wel meer en laat ik iets weten. Hou het topic boven :)

Snarfman heeft de oproep in ons KLE 500 topic geplaatst, wie weet duiken er nog wel op voor jullie allroadrit.

Groetjes,
Starterke aka Lieve
 
Starterke,

Meestal wordt er toch wel met een groep gereden waarbij iemand zich opwerpt als voorrijder. Dus ook zonder roadbook kom je absoluut aan de finish. Ik ga absoluut de komende tijd oefenen met roadbookrijden en wellicht ben ik dan de voorrijder van het clubje waar jij in meerijdt.

Frans

BTW: Die groepjes zijn vaak een vijf-zes deelnemers. Groter werkt trouwens niet lekker.

BTW 2: Als ik de foto's bekijk op je website ben je er klaar voor ;)
 
Laatst bewerkt:
In maart weet ik wel meer en laat ik iets weten. Hou het topic boven :)
Tis inderdaad nog een eindje weg maar wij wilden vroegtijdig weten of er genoeg animo was en dat blijkt er ruim voldoende te zijn. Het topic bovenhouden zal een hele klus worden vanwege de te overbruggen tijd.



Snarfman heeft de oproep in ons KLE 500 topic geplaatst, wie weet duiken er nog wel op voor jullie allroadrit.
Ik zou het zeer leuk vinden als er zich rijders inschrijven (clubrit ?) want dat zou de eerste keer zijn dat ik weet dat er KLE500`s deelnemen aan een allroadritje waar ik aan meegewerkt heb.

LEO
 
Tis inderdaad nog een eindje weg maar wij wilden vroegtijdig weten of er genoeg animo was en dat blijkt er ruim voldoende te zijn. Het topic bovenhouden zal een hele klus worden vanwege de te overbruggen tijd.

De animo is er zeker bij mij (vooral nu ik TKC's onder de Cagiva heb liggen :9 )maar ik zou nu echt niet durven zeggen dat ik 2 april kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan