Allroadrit Odiliapeel 6 april 2003

De Neus_oud

geblokkeerd account
8 mrt 2002
207
0
Hoi Allroaders,

Tis nog ff maar op zondag 6 april 2003 organiseert DJMOTORS te Odiliapeel een speciale open dag waarbij o.a. 2 toerritten worden aangeboden.

Naast een asfaltrit wordt er op deze dag ook een allroadrit aangeboden zodat iedere motorrijd(st)er zelf een keuze kan maken.
(inschrijfkosten rond de 6 euro per rit)

Ik zou zeggen hou de website van DJMOTORS in de gaten voor de volledige info maar noteer het vast in de agenda`s.

(omdat ik beloofd heb geen rechtsreekse links meer te plaatsen moet je de website ff zoeken met google bijvoorbeeld)

Groeten,
LEO
DRIVE BIG
 
Deze uitgave wordt iets ruiger / crossier om ook de "lichtere" rijd(st)ers
een leuke rit aan te kunnen bieden.

Dus Ray;
Een beetje oefenen zou geen kwaad kunnen ;)
 
Deze uitgave wordt iets ruiger / crossier om ook de "lichtere" rijd(st)ers
een leuke rit aan te kunnen bieden.

Dus Ray;
Een beetje oefenen zou geen kwaad kunnen ;)
ja ja, ik hoop voor de kerst mezelf nieuwe banden kado te doen. Deze liggen er nog steeds op van de noordkaap. Dan mail ik je en gaan we 'stiekum' vast oefenen.
 
Hoi Ray,

Niet te lang wachten met dat mailtje want op dit moment verbruikt ie
al 500 cc olie op 200 km fun.

Kweet niet hoelang ie het nog vol houdt ;(

LEO
 
De definitieve opzet van het hele gebeuren (incl. asfaltrit en allroadritten) staat inmiddels op papier.

Mocht u interesse gewekt zijn dan kunt u het inschrijfformulier verkrijgen door
even een e-mailtje te sturen naar:

leo.vanleeuwen@stbno.nl

Groeten,
LEO
:]
 
Hoi Allroaders ongeacht welk merk,

Het complete programma is inmiddels door te nemen op:

www.djmotors.nl tabblad: acties/evenementen

Voor de vroege campinggasten is er bij redelijk weer in de nacht van 4 op 5 april ook nog een nachtrit uitgezet.

Groeten en misschien tot ziens,
De neus
 
Laatst bewerkt:
:9 :) :]
Joepie!!! Ik ben er bij op zondag voor de nieuwe rit!
Ga dan om 09:00 in het zonnetje op het terras van DJ Motors de campinggasten opwachten. Eens kijken of ze dan nog fit aan de zondag allroadrit verschijnen })
 
Het was weer lachen in Odiliapeel :) Perfect rit gereden op Zondag. Prima weertje, we hebben alles gehad stof en blubber. Onze (Ex) Zot nog even voorzien van een echte MudShower :P , maar dat kon die wel waarderen:-)

Leo en de rest van de organisatie: bedankt :} , jullie hebben er weer voor gezorgt dat we de volgende keer weer komen!
 
behalve 10 lekke banden,verschillende plastic schades, verschillende kabels en handels breuken, een lichte hersenschudding, gekneusde schouder, dikke enkel,zwaar gekneusd onderbeen, licht verbogen suzuki dr big, sneeuwproblemen voor
duitsers op de terugreis, een verloren nummerplaat, een bekeuring voor zonder licht rijden tijdens de nachtrit en een ingescheurde telelever A-frame
op een GS is er HELEMAAL NIKS GEBEURD!!!

Er stromen verschrikkelijk veel komplimenten binnen voor de organisatie dus de kans dat u weer van ons hoort is vrij groot.

Groeten en misschien tot ziens op 1 van de volgende allroadritten te Odiliapeel.

LEO
 
Terug
Bovenaan Onderaan