Allround Motorsportman van het Jaar verkiezing

Status
Niet open voor verdere reacties.

TurboTeunis

MF veteraan
Donateur
26 mei 2001
4.000
17
Lunteren
Zondag 2 december vind weer de allround motorsportman van het jaar verkiezing plaats. :)

Bijna alle grote motorsporters van Nederland zullen er zijn, zoals GP-coureurs Jurgen van den Goorbergh, Barry Veneman en Jarno Jansen. Ook Pedro Tragter, de broers Willemsen e.v.a. zullen zich in de strijd mengen (deelnemers onder voorbehoud).
Het evenement begint om 09.00 uur, de prijsuitreiking vindt rond 16.00 uur plaats. De toegang is gratis. Motorsportcentrum de Lansard in Veldhoven is te bereiken door vanaf vliegveld Eindhoven de MOTORcross pijlen volgen.

Een paar vrienden van mij zijn er verleden jaar geweest, en ik ga dit jaar ook zeker mee.
Het is een leuk evenement als je motorsportfan bent.
Alle coureurs bestrijden elkaar met motocross, trial, enduroproof, zijspancross en minibikes!
Er heerst een leuke relaxte sfeer en je kunt de coureurs van dichtbij meemaken. :)
 
Ik heb wel een uitnodiging gehad ! *D 8-)




van de van den Goorbergh fanclub om te komen kijken, dat wel.
 
Ja, dat was wel erg gaaf vorig jaar, met die foto-finish van Jurgen en Erik Eggens bij het crossen, het graaien naar schroevendraaiers in de vdGoorbergh-bouw-bus en de alles crashende Willemsen en bakkenist (van minibike tot enduro).

Enorm goeie sfeer. Heengaan!
 
Nou, ik ben er vandaag dus geweest en het was hartstikke gaaf al die bekende coureurs van dichtbij mee te maken!
Vooral Marcel Willemsen (zijspancrosser) was erg cool 8-)
Hij kende maar 1 stand van het gas en dat was vol open! Hij flikerde er dus regelmatig af wat wel lachen was.
De allround motorsportman van het jaar is overgens Alex van de Broek (trialrijder) geworden.
Het was erg leuk om al die bekende coureurs door de modder te zien ploeteren }) Ook de minibikes was erg lachen trouwens.
Ik ga vlgd jaar zeker weer!
 
Nou, ik ben er vandaag dus geweest en het was hartstikke gaaf al die bekende coureurs van dichtbij mee te maken!
Vooral Marcel Willemsen (zijspancrosser) was erg cool 8-)
Hij kende maar 1 stand van het gas en dat was vol open! Hij flikerde er dus regelmatig af wat wel lachen was.
De allround motorsportman van het jaar is overgens Alex van de Broek (trialrijder) geworden.
Het was erg leuk om al die bekende coureurs door de modder te zien ploeteren }) Ook de minibikes was erg lachen trouwens.
Ik ga vlgd jaar zeker weer!



:? :? :? :? :? :?




1 december, Veldhoven

Vandaag hebben we in Veldhoven de Allround MOTOR-sportman Competitie gehad. Een super gezellige dag met veel fans en fanclubmembers, mooi weer en een goede sfeer! De dag had niet beter kunnen zijn voor me want na ieder jaar steeds in de top3 geëindigd te zijn (en ik heb het wel eens verloren op één punt!) mag ik me nu een heel jaar lang Allround MOTOR-sportman van het jaar noemen! Je begrijpt, ik ben blij met de titel en heb er hard voor geknokt om het te verdienen!

Het was erg gezellig vandaag met vele motortoppers. We hebben onderling weer erg veel gelachen en weer eens bij kunnen praten. Per slot van rekening zien we elkaar maar ééns per jaar: tijdens deze dag!

Er zijn vandaag verder geen gekke dingen gebeurd, al met al was het dus werkelijk super! Nu ga ik mijn spullen opruimen en Misha haar koffer in pakken; zij vertrekt morgen weer naar MC en ik overmorgen, de korte werkvakantie in Nederland zit er dus op! Ik meld me over een dag of wat weer bij jullie...

Groeten,

Jurgen
 
Idd heb ik ook gelezen, wie moeten we nu geloven? Alex vd Broek was het toch vorig jaar? Misschien verkeerd verstaan ofzo. :?
 
Ja ik kan me ook niet voorstellen dat Jurgen op zijn site gaat zeggen dat ie gewonnen heeft als dat niet zo is. Dat zou mij erg bizar lijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan