Almelo en omgeving deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grappig trouwens, ben nog wel benieuwd naar de motor-verkopen over januari, aangezien dat een mooie maand was.

Verkopen België hebben ze al een tijdje geleden geplaatst, en die van de USA ook.

Blijkbaar zijn die paar stuks die ze hier nog verkopen niet de moeite waard meer...

Hoorde afgelopen week dat Jacco één van de weinigen is die nog echt goed verkoopt...

Of dat ook echt zo is weet ik natuurlijk niet. Zal in ieder geval niet over enorme hoeveelheden gaan...
 
LAATSTE CLUB T-SHIRT mededeling van mij,

heren, ik ben er officieel klaar mee.
Ik bedank de 19 ge-interesseerden, maar ik kreeg vandaag en gisteren zoveel negatieve reacties van MTCA leden te voorduren, dat ik het bijltje er 100% bij neer leg. De LOL is eraf! Zo dadelijk begin ik de ondankbare taak een ieder zijn / haar betaling terug te storten en dat is dan dat. Ik schijn leden dwangmatig een T-shirt aan te praten. LOL

Als je géén geld hebt, schrijf je dan niet in voor een T-shirt !!!
Jammer... ;(
 
Gisteren nog effe opgescharreld voor mijn verzameling, Duivels op twee wielen (1970):

full
 
Grappig trouwens, ben nog wel benieuwd naar de motor-verkopen over januari, aangezien dat een mooie maand was.

Verkopen België hebben ze al een tijdje geleden geplaatst, en die van de USA ook.

Blijkbaar zijn die paar stuks die ze hier nog verkopen niet de moeite waard meer...

Ze hebben je verzoek binnengekregen Gerbert. Je vraag is zo juist beantwoord. +16%.

Klikerdeklik
 
motoren zijn meestal toch hobby objecten ,, dan rijden mensen gewoon een of wat jaartje door, zeker als er zorgen rond iemand baan ontstaan en de hypotheek onder water staat, ( slimme mensen kijken of ze versnelt kunnen aflossen )
 
motoren zijn meestal toch hobby objecten ,, dan rijden mensen gewoon een of wat jaartje door, zeker als er zorgen rond iemand baan ontstaan en de hypotheek onder water staat, ( slimme mensen kijken of ze versnelt kunnen aflossen )


en gelijk hebben ze, of je moet geen hypotheek hebben, dat kan dan ook :P
 
als het een beetje redelijk weer is wel, als jij ook komt met het motorpak, kun je ook ff rijden.



Cor als het morgen net zo is als vandaag, kom ik met de auto,

ik heb nu wel een duits merk, maar dat heeft niets te maken met U 96.

dus })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan