Almelo en omgeving deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
LAATSTE CLUB T-SHIRT mededeling van mij,

heren, ik ben er officieel klaar mee.
Ik bedank de 19 ge-interesseerden, maar ik kreeg vandaag en gisteren zoveel negatieve reacties van MTCA leden te voorduren, dat ik het bijltje er 100% bij neer leg. De LOL is eraf! Zo dadelijk begin ik de ondankbare taak een ieder zijn / haar betaling terug te storten en dat is dan dat. Ik schijn leden dwangmatig een T-shirt aan te praten. LOL

Als je géén geld hebt, schrijf je dan niet in voor een T-shirt !!!
 
ik heb altijd wel iets gehad met indiaantjes,je kunt ze mooi in de tent lokken...[afbeelding]
Aah, ik dacht dat je een andere Indian bedoelde laatst. Ik begreep het al niet maar nu begint het me te dagen... :+ ;)

full
 
Laatst bewerkt:
LAATSTE CLUB T-SHIRT mededeling van mij,

heren, ik ben er officieel klaar mee.
Ik bedank de 19 ge-interesseerden, maar ik kreeg vandaag en gisteren zoveel negatieve reacties van MTCA leden te voorduren, dat ik het bijltje er 100% bij neer leg. De LOL is eraf! Zo dadelijk begin ik de ondankbare taak een ieder zijn / haar betaling terug te storten en dat is dan dat. Ik schijn leden dwangmatig een T-shirt aan te praten. LOL

Als je géén geld hebt, schrijf je dan niet in voor een T-shirt !!!


Jammer maar helaas, 11 te kort...

Er schijnt al iemand anders met shirts en sweaters bezig te zijn, dus wachten we gewoon af hoe e.e.a gaat lopen..

In ieder geval bedankt voor je inzet Sandor...
 
De dochter van het stamhoofd van de Powhatan-indianen in het gebied rond Tidewater (Virginia).
Opgezocht op het internet of heb je heel veel kennis van Indianen dochters..? ;)

Mocht dat laatste het geval zijn dan moeten we daar zaterdag maar eens over praten... :+
 
Jammer maar helaas, 11 te kort...

Er schijnt al iemand anders met shirts en sweaters bezig te zijn, dus wachten we gewoon af hoe e.e.a gaat lopen..

In ieder geval bedankt voor je inzet Sandor...

Tuurlijk joh, was maar 2mnd ploeteren en research ... _O-
Iedereen (op 1 na) is terug betaald. Bedankt voor jullie interesse en vertrouwen.
Succes aan mijn opvolger. (zul je nodig hebben)

So now I'm FRREEEEEEEEEEEEEEEEHHHhhhhh ... at last! Yes ...

*O* *O* *O*
 
Jammer maar helaas, 11 te kort...

Er schijnt al iemand anders met shirts en sweaters bezig te zijn, dus wachten we gewoon af hoe e.e.a gaat lopen..

In ieder geval bedankt voor je inzet Sandor...


Dit is MF!!! !!

Om verwarring te voorkomen kun je beter de berichten voor de motor club ,
Plaatsen waar ze horen !!!
 
LAATSTE CLUB T-SHIRT mededeling van mij,

heren, ik ben er officieel klaar mee.
Ik bedank de 19 ge-interesseerden, maar ik kreeg vandaag en gisteren zoveel negatieve reacties van MTCA leden te voorduren, dat ik het bijltje er 100% bij neer leg. De LOL is eraf! Zo dadelijk begin ik de ondankbare taak een ieder zijn / haar betaling terug te storten en dat is dan dat. Ik schijn leden dwangmatig een T-shirt aan te praten. LOL

Als je géén geld hebt, schrijf je dan niet in voor een T-shirt !!!


Wat een belachelijke domme opmerking over geld van een ánder.


Dit hoort ook niet op MF !!!!!


Ik hoop dat het volgende topic vrij blijft van gezever !!!
En dat opmerkingen over de club , geplaatst worden waar ze thuis horen.

Iedereen veel sterkte gewenst met het volwassen worden
 
Helaas, andere verplichtingen. Iets met clubgebouw o.i.d. ;)


Oh kiek an.
Dat geet natuurlijk ook gewoon door.



Gaat er nog iemand naar TT-Motoren volgende week zaterdag 15?
Is de nieuwe Suzuki V-Storm te zien enz..


Kan ik nog niet zeggen Jeffrey.
Ze hebben daar ook een hele mooie verzameling Italianen staan.....

Ach jah ie hebt nog wa eem de tijd.
Over na te denken ;)

Goedemorgen trouwens.. :)
 
Grappig trouwens, ben nog wel benieuwd naar de motor-verkopen over januari, aangezien dat een mooie maand was.

Verkopen België hebben ze al een tijdje geleden geplaatst, en die van de USA ook.

Blijkbaar zijn die paar stuks die ze hier nog verkopen niet de moeite waard meer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan