Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal ook een wat melden.

Ik heb de vfr stuk, accu leeg ( sr/dynamo stuk) en ik zit hier in Nijmegen...

Morgen met een volle accu probeer ik Velp te bereiken en schuif ik hem bij roadrunner achter de deur. Enschede haal ik toch niet en ik wil niet de risico lopen dat ik langs de snelweg stil kom te staan..


:X
 
Ik zal ook een wat melden.

Ik heb de vfr stuk, accu leeg ( sr/dynamo stuk) en ik zit hier in Nijmegen...

Morgen met een volle accu probeer ik Velp te bereiken en schuif ik hem bij roadrunner achter de deur. Enschede haal ik toch niet en ik wil niet de risico lopen dat ik langs de snelweg stil kom te staan..
In Nijmegen zitten meerdere motorzaken. Kan je dan niet beter daar naar toe gaan?
 
Ik zal ook een wat melden.

Ik heb de vfr stuk, accu leeg ( sr/dynamo stuk) en ik zit hier in Nijmegen...

Morgen met een volle accu probeer ik Velp te bereiken en schuif ik hem bij roadrunner achter de deur. Enschede haal ik toch niet en ik wil niet de risico lopen dat ik langs de snelweg stil kom te staan..


zo ineens ?? niet leuk :N
 
Ik zal ook een wat melden.

Ik heb de vfr stuk, accu leeg ( sr/dynamo stuk) en ik zit hier in Nijmegen...

Morgen met een volle accu probeer ik Velp te bereiken en schuif ik hem bij roadrunner achter de deur. Enschede haal ik toch niet en ik wil niet de risico lopen dat ik langs de snelweg stil kom te staan..
Honda kwaal :(
 
zo ineens ?? niet leuk :N
Yep, wou hem op de heenweg in Arnhem na een patatje starten; de startmotor draaide met moeite rond. Gok genomen en doorgereden naar Nijmegen...en ook maar net gehaald. Laatste stuk duwen dus de accu was ‘goed’ leeg.... Moet er niet aan denken dat ik langs de snelweg stil kom te staan omdat geen lid ben vd ANWB... 8-)

Gisteren de hele dag de accu op de lader/druppellader en vanmorgen naar Arnhem gereden en daar afgeleverd.. voor de zekerheid gelijk de beide koplampen die continu branden afgekoppeld. Zo weinig mogelijke verbruikers aan de accu dan houd de accu het nl langer uit.

Kortom, nu met de trein verder....
 
Ik ben vd week gebeld:

Stator uitgefikt, bekend probleem bij vtec’s.....SR/accu waren nog goed.

Komt een gereviseerde van Carmo erin, want origineel Honda was schrikbarend duur en bovendien nog steeds van waardeloze kwaliteit....

Kortom, duurt nog een paar weken voordat ik hem weer hier heb.... _O-

Carmo had geen ruilstator op de plank liggen, en dus de mijne moet opgestuurd worden, en al met al duurt dat een week..daarna inbouw, nieuw olie en klaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vd week gebeld:

Stator uitgefikt, bekend probleem bij vtec’s.....SR/accu waren nog goed.

Komt een gereviseerde van Carmo erin, want origineel Honda was schrikbarend duur en bovendien nog steeds van waardeloze kwaliteit....

Kortom, duurt nog een paar weken voordat ik hem weer hier heb.... _O-

Carmo had geen ruilstator op de plank liggen, en dus de mijne moet opgestuurd worden, en al met al duurt dat een week..daarna inbouw, nieuw olie en klaar.
En dan comentaar op Ducati, gelukkig weet jij beter ;)
 
Ik ben vd week gebeld:

Stator uitgefikt, bekend probleem bij vtec’s.....SR/accu waren nog goed.

Komt een gereviseerde van Carmo erin, want origineel Honda was schrikbarend duur en bovendien nog steeds van waardeloze kwaliteit....

Kortom, duurt nog een paar weken voordat ik hem weer hier heb.... _O-

Carmo had geen ruilstator op de plank liggen, en dus de mijne moet opgestuurd worden, en al met al duurt dat een week..daarna inbouw, nieuw olie en klaar.


Mooi shit, gelukkig is die betrouwbare Duc er nog :Y


Of een overgang naar Suzuki overwegen O-)

Maar alles sal reg kom ;)



Em kiekn in Gilhus en Emsbüren straks 8-)
 
En dan comentaar op Ducati, gelukkig weet jij beter ;)
Met een stukje zelfspot hebben wat te zeuren...... :+

Maar ook met de duc stilgestaan op de B54....accu leeg agv gecorrodeerde stekker, overigen ook bij Honda’s vaak het probleem....

Kortom, elke motor gaat stuk....kwestie van geluk of pech. Aan onderhoud ligt het niet want ik onderhoud mijn motoren goed....heel goed zelf... ;)

full
 
Pcies, en de Duc deed het vandaag ook wel 8-)

Een andere Duc moest met mankementen terug naar Oldenzaal (gebroken gaskabel) en berijder kwam later terug op zijn oerbetrouwbare SUZUKI :}
 
Vandaag heel wat meegemaakt....ik kon jullie zelfs niet bijhouden en incl. gebak in Emsbüren

full
 
Laatst bewerkt:
Prachtig leesvoer voor de al iet wat "oudere jeugd" onder ons.

Vandaag uitgegeven en ik heb hem al gelezen. De prachtige verhalen van wijlen Jack Middelburg:

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan