Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Vandaag en vorige week lekker gefietst. Tocht van Denekamp vandaag was wel lekker. Eindelijk weer een béétje minder stof in 't bos is toch wel fijn :).
 
Vandaag was wel wat koud, maar nog steeds prima weer om te rijden. Moest wel ruiten krabben met de auto vanochtend om kwart voor 8, maar desondanks nog wel wat motorrijders tegengekomen.

Verrekt koud windje dus met auto naar Gilhus geweest.:$
Was errug rustig daar maar behoorlijk wat zijspannen gezien.
 
Die ene van mij hangt voor het eerst aan de optimate.....gisteren vanuit de woonkamer naar buiten kijken lijkt het mooi, maar maar na onze fietstocht naar de haaksbergerveen was ik om.....

De andere is in de lappenmand......regulier onderhoud hè.
 
Laatst bewerkt:
OER CLASSICS!

Zondag 11 november 2018.

Motorbeurs voor klassieke motoren, brommers en onderdelen.
5500 m2 nostalgie, show, onderdelen, muziek, food.

DRU-laan 2
7071MC Ulft.

https://oer-classics.nl/

44886034_1515874958545190_2734326964050460672_o.jpg
 
Ik was laatst een kuipbout kwijtgeraakt maar voor de rest geen oude meuk onderdelen nodig. Inmiddels is ‘ze’ weer kompleet op een nieuwe achterschijf na....
 
Regulier onderhoud is afgerond en de 888 is klaar voor xxxxxx was zeer benieuwd hoe de nieuwe Pirelli rosso’s het zouden doen na de Michelin roads uit 2012......helaas is er afgelopen nacht zout gestrooid dus laken erover en aan de optimate. Kortom, 2019 herkansing....
 
Nog ff koffie gedronken bij Motor Oost met één uut Hengel vanmorgen :)

Stond weer een mooie Duc Capirex 620 te koop ;)
 
Als ik nu naar buiten kijk dan heb ik op het juiste moment de stalling voor de motorfiets opgezocht.....
 
Joajoah, peper 't maar er maar in...

Dus 2 belangrijke gebeurtenissen vandaag om 11 uur.
Herdenking einde WO I 100 jaar geleden en geen Gilhus sinds lang..:')

Dan maar koffiezoepers ontvangen straks..:t
 
Ik moet sleutelen vandaag...... nee, niet de duc of Honda.

Nieuwe zadel op de Sparta monteren nadat de veerstangen spontaan gebroken waren. Bovendien was het gel gedeelte ook al ingescheurd.

Kortom, ze hangen aan de druppellader en lakens erover....weltrusten.
 
Kon wel eens het laatste mooie weekend gaan worden van november. Dus voor diegene die nog een stukkie gaan rijden vandaag of morgen heel veel plezier! Ik probeer hem ook nog even uit de garage te trekken dit weekend!
BMW bij brug Lemelerveld.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan