Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was er gister ook. Met de cb500. De Africatwin stond wat lastiger in de garage.
IMG_20190519_110959573.jpg
 
Zal je ook eens voorstellen hier.... Jan, 48 jaar, CNC frezer, geboren en getogen Almeloër, 2 zoons 10&12, ik rij al 37 jaar motor, 215.000Km ervaring, begonnen met een Honda VF750F, toen een kawa ZXR750, toen een VFR750 (16 jaar gehad), toen een Honda CBR1100 XXsuper blackbird (in de prak gereden) en nu een bluebird.

Wie weet tot ziens op de weg 🤘🏻👋🏻
 

Bijlagen

  • IMG-20190501-WA0017.jpg
    IMG-20190501-WA0017.jpg
    291,9 KB · Weergaven: 4
Vanmorgen nog in Gildehaus geweest maar toen waren de waldorf&stadler mupperts reeds vertrokken. Die ene met een MV kwam ook aan maar was evensnel weer verdwenen.....:]


Toen bij een laverda sfc en ducati 860 staan te kletsen....


Al met al was vaderdag was hot.......rode zijn sneller vandaar dat ik op de stille blauwe was.


Ohja, vanmorgen 4 rijbewijzen ingevorderd, tussen Beuningen en de Lutte....dus wel opletten!
 
Zal je ook eens voorstellen hier.... Jan, 48 jaar, CNC frezer, geboren en getogen Almeloër, 2 zoons 10&12, ik rij al 37 jaar motor, 215.000Km ervaring, begonnen met een Honda VF750F, toen een kawa ZXR750, toen een VFR750 (16 jaar gehad), toen een Honda CBR1100 XXsuper blackbird (in de prak gereden) en nu een bluebird.

Wie weet tot ziens op de weg 🤘🏻👋🏻

Hebben wij in het verleden ook niet eens samen op de MTB gezeten ? :Y
 
dus wel opletten!

Rijder 3 en 4 achter mij met Panigale 1199 en een MV Agusta in AMG uitvoering de man € 150 boete gekregen van Duitse motoragent. Ik en Herman kwamen ermee weg. Wsl waren ze met hoge snelheid gat aan het dichten naar ons toe. Leden van ons cluppie ;) Was op de weg richting Felsenmuhle Ochtrup vanuit Metelen.

Onderschat nooit en te nimmer een Honda 500 met een ervaren rijder erop 💪😎
 
Laatst bewerkt:
Rijder 3 en 4 achter mij met Panigale 1199 en een MV Agusta in AMG uitvoering de man € 150 boete gekregen van Duitse motoragent. Ik en Herman kwamen ermee weg. Wsl waren ze met hoge snelheid gat aan het dichten naar ons toe. Leden van ons cluppie ;) Was op de weg richting Felsenmuhle Ochtrup vanuit Metelen.

Onderschat nooit en te nimmer een Honda 500 met een ervaren rijder erop 💪😎
Was ooit een mooie weg, nu ook nog maar hou je aan de snelheid.......al +10 jaar bekend: af en toe staan ze te controleren.

Kortom, gewoon touren in DL en je hebt nergens last van.


Ohja, Ierland is een oase van rust, ook in het verkeer.....zouden we hier een voorbeeld aan kunnen nemen.....:+
 
Rijder 3 en 4 achter mij met Panigale 1199 en een MV Agusta in AMG uitvoering de man € 150 boete gekregen van Duitse motoragent. Ik en Herman kwamen ermee weg. Wsl waren ze met hoge snelheid gat aan het dichten naar ons toe. Leden van ons cluppie ;) Was op de weg richting Felsenmuhle Ochtrup vanuit Metelen.

Onderschat nooit en te nimmer een Honda 500 met een ervaren rijder erop 💪😎
wel een hele hoge,,dunk,van jezelf ,maar natuurlijk krijg je geen bekeuring, kijk, duitsers hebben geen humor,maar deze duitse politieagent heeft zich kapot gelachen ,toen daar een kabolder op een honda ,,lesmotor,, voorbij kwam!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan