Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze worden schaars

Welke oude motoren niet.....prima dat designs doorgaan maar ik kan niet schrijven dat ze allemaal er mooier op worden....of ik hang teveel aan oude ontwerpen.

Neem nou klokken, kan me storen aan die digatale flipperkasten voor je neus waar je steeds naar moet kijken...is zo’n tellerpartij niet goed genoeg voor mij dan koop de auto niet. Ik heb met de vfr een tussenstation, analoog en digitaal dus daar ben ik aan gewend. En de duc heeft mooie witte veglia tellers.......Maar een zx10r, of Honda s2000 komt bij mij er niet...lelijke kermisattractie voor je... :+
 
Laatst bewerkt:
Welke oude motoren niet.....prima dat designs doorgaan maar ik kan niet schrijven dat ze allemaal er mooier op worden....of ik hang teveel aan oude ontwerpen.

Neem nou klokken, kan me storen aan die digatale flipperkasten voor je neus waar je steeds naar moet kijken...is zo’n tellerpartij niet goed genoeg voor mij dan koop de auto niet. Ik heb met de vfr een tussenstation, analoog en digitaal dus daar ben ik aan gewend. En de duc heeft mooie witte veglia tellers.......Maar een zx10r, of Honda s2000 komt bij mij er niet...lelijke kermisattractie voor je... :+

Zolang het maar niet elektrisch rijden wordt.....
 
Rijder 3 en 4 achter mij met Panigale 1199 en een MV Agusta in AMG uitvoering de man € 150 boete gekregen van Duitse motoragent. Ik en Herman kwamen ermee weg. Wsl waren ze met hoge snelheid gat aan het dichten naar ons toe. Leden van ons cluppie ;) Was op de weg richting Felsenmuhle Ochtrup vanuit Metelen.

Onderschat nooit en te nimmer een Honda 500 met een ervaren rijder erop 💪😎

hoelaat was dat , wij waren daar tegen 1200 uur , zelfde weg gereden
 
:W :W

Ben ik weer :Y

Alweer weekje aan t werk geweest .

30 Mei vertrokken van af huis naar Thale Duitsland 1 nacht , door naar Wustermark (Berlijn) Noord kust Polen , Noord Oost Polen , Langs de grens van Oekraiene naar Tsjechie , Noord Tsjechie , Zuid Tsjechie , zuid Duitsland en weer thuis , 18 Dagen 4500 km .

Volgend jaar richting Croatie :Y:]
 
zo ieder zn kilometers , als je maar rijd :] :Y
In Ierland 1500km gereden 14 dgn tijd, was me eigenlijk ook genoeg......auto hé.

Maar met zo’n ronde die jij hebt gedaan heb je gelijk al duizenden kilometerstanden pakken. Wordt hem hier niet, dagtochtje en ‘’s avonds weer thuis....klinkt oud maar ikvind het prima, net als de motorfietsen...zijn ook mijn laatsten.


En rijden, ik rij een route vandaag met de club waarvan ik lid ben.....SMR te Hengelo. En de uitzetters kennende komt dat in DL vandaag wel goed.... :]
 
In Ierland 1500km gereden 14 dgn tijd, was me eigenlijk ook genoeg......auto hé.

Maar met zo’n ronde die jij hebt gedaan heb je gelijk al duizenden kilometerstanden pakken. Wordt hem hier niet, dagtochtje en ‘’s avonds weer thuis....klinkt oud maar ikvind het prima, net als de motorfietsen...zijn ook mijn laatsten.

is toch ook leuk , ben gistermiddag ook even wezen toeren 4 uurtjes . wat bekenden opgezocht die aan het werk waren . Lekker rustig gereden

als je eens gaat rijden laat maar weten grote kans dat ik mee ga

Nu wel instagram aangemaakt dus daar ook bereikbaar : XJR.RIDER
 
Hier gisteren terug gekomen van een weekje sturen in de Eifel met 7 man.
Dik 1800km gereden. Terugweg via Unna gereden en tot aan daar alleen maar mooie wegen gehad en gemerkt dat de Eifel zo overloopt in Sauerland. 🤘🏻De bochten bleven maar komen 👌🏻👌🏻👌🏻
Dan is Nederland ook weer super super super saai de aankomende maanden.

Trouwens, laatste stuk naar de Felsenmühle geef ik ook wel eens aardig gas....😲
 

Bijlagen

  • 20190618_151220.jpg
    20190618_151220.jpg
    258,8 KB · Weergaven: 7
  • PhotoGrid_1560980404289.jpg
    PhotoGrid_1560980404289.jpg
    223 KB · Weergaven: 6
qwanta Costa 65 km te hard ? 390 euro ?

Ze kwamen weg met € 150 de man zoals gezegd, maar is nogal een verhaal en zijn daarmee goed weggekomen. Die politieagent was dus in burger en op een gewone BMW 1200. Heeft vanaf de rotonde in Metelen tot aanhouden een km of 6 a 7 achter ons gereden! 🙄
 
Toevallig Metelen vermeden, ik heb van Heek naar Epe/Gronau getourd..... :] nadat ik in Billerbeck aan inwendige mens gedacht is...
 
Ze kwamen weg met € 150 de man zoals gezegd, maar is nogal een verhaal en zijn daarmee goed weggekomen. Die politieagent was dus in burger en op een gewone BMW 1200. Heeft vanaf de rotonde in Metelen tot aanhouden een km of 6 a 7 achter ons gereden! 🙄
Wow wat komen jullie daar goed mee weg zeg 😁🤘🏻
 
Hier gisteren terug gekomen van een weekje sturen in de Eifel met 7 man.
Dik 1800km gereden. Terugweg via Unna gereden en tot aan daar alleen maar mooie wegen gehad en gemerkt dat de Eifel zo overloopt in Sauerland. 🤘🏻De bochten bleven maar komen 👌🏻👌🏻👌🏻
Dan is Nederland ook weer super super super saai de aankomende maanden.

Trouwens, laatste stuk naar de Felsenmühle geef ik ook wel eens aardig gas....😲
Daarom ook gisteren in DL gereden ipv saai naar de Italiaanse motoren in Diepenveen. Heerlijk gereden, met een oeps moment dat wel maar abs is wel handig op zo’n moment.....8-)
 
Zaterdag maar eens een andere " dikke "brommer gekocht en sinds zaterdag al 1000km gereden
 

Bijlagen

  • IMG-20190622-WA0001.jpeg
    IMG-20190622-WA0001.jpeg
    142,9 KB · Weergaven: 12
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan