Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zaterdag maar eens een andere " dikke "brommer gekocht en sinds zaterdag al 1000km gereden
Zaterdag maar eens een andere " dikke "brommer gekocht en sinds zaterdag al 1000km gereden
Prachtig! wat een top motor!!
Ik denk de beste motor allertijden!
Ik ben opzoek naar een verlaagd model van deze FJR,daar kan ik dan beter opstappen i.v.m. het toch ouder worden,naast de Harley en ducati en de classicracer hoort hij hier gewoon thuis,wat een fantastische motor deze YAMAHA!
Veel plezier ermee!!!
 
Rij ook af en toe op een FJR, lekker.. wel een 5 versnelling uitvoering waarbij ik alleen de zesde van mis....
 
een goedkope jaloerse opmerking

Dat ding stond vorig jaar bij Motoport Hengel te koop joh en staat sinds mei vorig jaar op naam. onruststoker. Heb 10 jaar moeten aanhoren dat dit logge bakbeesten zijn, niet te manoeuvreren en met een inhoud waar je geen zak aan hebt voor huis-tuin en keukengebruik. Een 'schwantzersatz-motor' met een veels te hoog brandstofverbruik. 😴 volgens die Hengelse draaikont.

naast de Harley en ducati

 
Dat ding stond vorig jaar bij Motoport Hengel te koop joh en staat sinds mei vorig jaar op naam. onruststoker. Heb 10 jaar moeten aanhoren dat dit logge bakbeesten zijn, niet te manoeuvreren en met een inhoud waar je geen zak aan hebt voor huis-tuin en keukengebruik. Een 'schwantzersatz-motor' met een veels te hoog brandstofverbruik. 😴 volgens die Hengelse draaikont.



je bent niet alleen jaloers ,je bent ook nog dom , ten eerste staat er helemaal geen kenteken afgebeeld , ten tweede heb ik deze motor zaterdag bij motor oost gekocht , en mijn buurman heeft een blackbird da's een honda
Voor de ongelovigen onder ons check het kenteken maar ff in ovi
 

Bijlagen

  • IMG-20190622-WA0003.jpeg
    IMG-20190622-WA0003.jpeg
    139,4 KB · Weergaven: 8
En jij een intrigant. Dat je hier 10 jaar tegen dat soort motoren (en vooral Honda) aan hebt lopen te trappen is zeker ook niet waar. Kan ieder forumlid incl den uut Gilhus beamen. Jarenlang heb je samen met Jos hier tegen het forum aan liggen trappen en nu duiken jullie weer op? Ondertussen hadden jullie al wel 100 'nieuwe' voertuigen kunnen plaatsen maar nee. Alleen ff terug om te rellen

Vooral dat je die zware dingen niet kunt berijden en verplaatsen. Ik ben blij dat het lichamelijk weer goed met je gaat Peter. Late reactie dus zeker weer autootje opgehaald 😉

En Duc en Harley van dat ei zeker ook niet verkocht? (of verscheten zoals jij zegt).
 
Laatst bewerkt:
Was bij de Felsenmuhle in Ochtrup. Vroeg aan de Einhaber of ze die mooie ballonnetjes voor mij op hadden gehangen maar nee.. :') Die hingen er om negatieve en chagrijnige mensen op te fleuren, ik zeg nou die ken ik niet 🤣
 

Bijlagen

  • 20190628_142909.jpg
    20190628_142909.jpg
    206,8 KB · Weergaven: 7
  • 20190628_140925.jpg
    20190628_140925.jpg
    232,5 KB · Weergaven: 8
Geen hete zomer meer voor mij....koelvest aangeschaft en een ronde Achterhoek met mijn maat gereden. Hij op de FJR en ik op een maatje kleiner: de Honda vtec.

1405386
E2E77E55-EADE-40C3-913B-D25795020ED3.jpeg
 
Bij 1200 km 1e beurt Super Cub en plaatsing rekje. Lache met dat ding en wat een positieve reacties. Het overall gemiddeld verbruik ligt rond de 1 op 57 met uitschieters boven de 1 op 60 🤣

20190629_105641.jpg
20190629_105439.jpg
20190629_105505.jpg
 
Wel lachen met een dergelijke verbruik.

Ik kom gemiddeld uit op 1:17 tot aan 1:20. Met een gewone rijstijl zegmaar: go with the flow.......:]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan