Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker druk en veel bekenden (oud forumleden) bij Motor Oost maar niet naar Apeldoorn gereden omdat er al wat naar Apeldoorn waren geweest. Was niet veel aan daar dus zijn ze weer naar Rijssen gereden...
Was echt niks aan, maar goed dat je aan de goede kant bent gebleven.
Twee bedrijven geweest en met een uurtje weer thuis |(
 
Was echt niks aan, maar goed dat je aan de goede kant bent gebleven.
Twee bedrijven geweest en met een uurtje weer thuis |(

Ben lekker thuis gebleven.
Was ook niet bepaald een straf.

De motoren etc heb ik ondertussen wel een keer gezien bij de verschillende zaken. Maar het is een leuke gelegenheid elkaar weer eens te treffen, bij te praten en te lachen.
 
Ben lekker thuis gebleven.
Was ook niet bepaald een straf.

De motoren etc heb ik ondertussen wel een keer gezien bij de verschillende zaken. Maar het is een leuke gelegenheid elkaar weer eens te treffen, bij te praten en te lachen.
vroeger had je voor kontakten volgens mij ,,parkeerplaatsen,, i.p.v. motorzaken,maar die reed ik altijd snel voorbij....trouwens de meeste motorzaken ook.... :Z :Z :Z
 
Ben lekker thuis gebleven.
Was ook niet bepaald een straf.

De motoren etc heb ik ondertussen wel een keer gezien bij de verschillende zaken. Maar het is een leuke gelegenheid elkaar weer eens te treffen, bij te praten en te lachen.
Net wat Cor zegt effe bijpraten.
Gezellig, die motoren heb ik ook wel gezien en die prijzen :')
 
vroeger had je voor kontakten volgens mij ,,parkeerplaatsen,, i.p.v. motorzaken,maar die reed ik altijd snel voorbij....trouwens de meeste motorzaken ook.... :Z :Z :Z
Ik kom liever niet voor 'contacten' op 'parkeerplaatsen', dat is me te eng...
 
die motoren heb ik ook wel gezien en die prijzen :')
Afgelopen zaterdag nog bij Motoport geweest, van nieuwe zijn de prijzen niet tot me doorgedrongen maar van een tweedehandse fjr1300 of vfr800 vtec vielen mij mee....

Voor de rest gaat het langs me heen...de nieuwtjes ed op motorgebied....motorbladen via de club zie al jaren niet meer.. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ja, morgenmiddag effe naar Ten Kate en Gebben, Worst, Oliebollen en Snert happen. Kom je ook of mag ie niet zo ver van huus..? ;)
Graag meegegaan, maar ik ben aan de beurt om naar het ziekenhuis te gaan met m n pa.
Moeders ligt er al een tijdje en anders is het voor mij een gewone werkdag.
 
Ook vanuit Hengelo!

De nieuwe motor is gisteren gebracht.
De temperatuur is goed genoeg om even rond te gaan maar niet met die verrekte pekel.

Knal ze vanavond, maar denk aan jullie gashand. Laat de vingers eraan.
Dikke Berta wordt nu in stelling gebracht :}
 
In Vlaanderen kun je het tegenwoordig ook wel af met een 125 cc scootah :o



full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan