Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke bestanden zijn t, dan kan t vast ook wel op calimoto. T weer zit helaas niet zo mee

Mag ik je naar de website doorsturen?

Toertochten | MCNH

Stukje naar onderen staan ze wel, geheel vrijblijvend en gratis :)

Jullie zijn natuurlijk ook van harte welkom om de toerritten mee te doen. Klein inschrijfbedrag voor de route en een gratis bak koffie natuurlijk!

15493547688311844163346.jpg
 
Binnenkort ook maar weer eens die kant op. De pekel is weer van straat...

Pcies :t

En ik moet er nu zoveel mogelijk gebruik van maken, mooi aan het kwakkelen..
Oa operatie aan de voet binnen afzienbare tijd, dus geen motorrijden dan. Gelukkig hebben we de motoscoot nog 8)7
 
Ik dus ook,...

2019 moet nog op gang komen komen, eerst de Motorbeurs in Utrecht en dan ergens in maart een fraaie dag pakken. Voorlopig voor motorrijden geen aangenaam weer.....
 
Ik heb er ook zin in, mijn verzekering heeft precies vanaf dit weekend weer dekking. Zeker weten dat de pekel van de weg is? Ik lees nogal nare berichten over wat de pekel met je motor doet, en ik heb geen mogelijkheid om hem af te spuiten.
 
Ik heb er ook zin in, mijn verzekering heeft precies vanaf dit weekend weer dekking. Zeker weten dat de pekel van de weg is? Ik lees nogal nare berichten over wat de pekel met je motor doet, en ik heb geen mogelijkheid om hem af te spuiten.

Volgens mij heeft het genoeg geregend om het zout van de straat te kunnen spoelen.
Enig probleem kan zijn dat ze uit voorzorg toch nog weer gaan strooien komende nachten.😖
 
Tis ook pas feb. en dus hebben nog genoeg tijd......tot het echte voorjaarsweer begint.

Links en rechts vind ik de straten nogal wit uitzien, of er voldoende regen is gevallen weet ik niet. Maar met droog weer en nadien afspuiten bij een wasbox kun je prima rijden vlgs mij.

Aangezien ik vd week veel met de trein reis, Nijmegen en Utrecht, komt er ook nu niks van terecht......komt vanzelf dat rijden...:]
 
Ik zet het beestje voor het seizoen goed in het vet en spuit hem pas weer af als alle pekel weg is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan