Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er in Almelo e.o. Nog een wekelijkse ontmoetingsplek / treffen waar gelijkgestemden samenkomen op een zondagochtend of middag ? Of moet ik hiervoor naar de oosterburen ?
Vroegah was Piet v Dijk bv zo’n geliefde plek (zaterdags)
 
Gildehaus op de zondag ochtend....met mooi weer bomvol. Daarna kun je door naar Bad Bentheim waar oude auto’s die maandelijks bij elkaar komen of doorrijden naar Embüren.

En Motoport pak ik een kopje koffie en praat je bij met deze en gene.....
 
FFDFECB8-65DE-42A8-BBB2-42DF69E9B20A.jpeg
 
Het ziet er goed uit dus voorlopig laatste keer met de Soes naar Gilhus. Woensdag operatie aan de voet 🤮

Met een week of 2/3 moet met de Liberty wel weer lukken 😎
 
Het ziet er goed uit dus voorlopig laatste keer met de Soes naar Gilhus. Woensdag operatie aan de voet 🤮

Met een week of 2/3 moet met de Liberty wel weer lukken 😎
Nog niet geweest. Gezeur met oordopjes/oren in algemeenheid (ontstoken). Maar als het goed is is dat binnenkort weer goed én heb ik nieuwe oordoppen. Dan kan 't los!

Succes met de operatie vandaag.
 
Ze staan er sinds een week, misschien 2 weken. Het lijken me ANPR cameras, maar voor je het weet zit er ook een radartje bij in.
 
Zo, beide motoren zijn weer goedgekeurd voor het nieuwe seizoen.

Honda was al goed....(alleen nog nog nieuwe olie)

Duc een half jaar in de stalling en gisteren met het mooie weer de nieuwe Rosso’s ingereden. Weliswaar slechts 50km maar wel meer motor dan de vfr die een stuk gemakkelijker rijdt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan