Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was op tijd terug want de afgelopen dagen genoeg gereden dacht ik, maar rijdend met koelvest aan nog prima te doen..... :]

Maar de warmte agv volop draaiende fan van mijn blok voor de verkeerslichten...Neuh, dan maar bankhangen.....;)
 
Idd, mooi om naar te kijken maar verder......die nieuwe duc’s zijn niet de moeite, gewoon veel te duur voor een weekend speeltje.

Vandaar dat ik alleen maar oude en afgeschreven meuk hier heb...overigens waar ik uitermate over tevreden mee ben. Dingen van mij zien er als nieuw uit en dat is al voldoende.... :+
 
Geen motorrijden vandaag, ff andere prio’s.

Zit wel in te lezen in andere set banden voor de vfr, roadsmart oid.....ff wachten op de aanbieding vind ik belangrijker.... :+

Al die testverslagen en van de resultaten wordt je niet echt wijzer van. Als amateur zijn ze mij allemaal goed genoeg...
 
Trouwens laatst een rij nieuwe motoren bij een motorzaak gezien....wat een hoop plastic paneeltjes, spoilers, en frutsels zitten aan die dingen.... eerder mislukte Batman gevallen. Geef mij maar oudere motoren die herkenbaar zijn.

En van GS’n gehalte wordt je ook niet vrolijk van...komt door de vele drempels hier.... _O-
 
Trouwens laatst een rij nieuwe motoren bij een motorzaak gezien....wat een hoop plastic paneeltjes, spoilers, en frutsels zitten aan die dingen.... eerder mislukte Batman gevallen. Geef mij maar oudere motoren die herkenbaar zijn.

En van GS’n gehalte wordt je ook niet vrolijk van...komt door de vele drempels hier.... _O-
Die vfr is ook maar een omgekeerd plastic badkuip dus wat zeur je nou LOL
 
|(_O- , bijna het zelfde :+|(
Iig, genoeg blauw plastic....maar ronde vormen als een badkuip zie ik niet....en genoeg pk’s tov de achtergrond... :+
1407964
 
Maar is voor de meesten hier Gildehaus de eindbestemming op zondag?
Ik lees hier vaak zat over dat ze naar Gildehaus of die molen zijn geweest (oid), maar is dat het startpunt van een route of is dat de eindbestemming voor de meesten?

Ik rijd vaak zat Dld in op een zondag en zie geregeld motoren staan. Maar ik snap nooit wat er in vredesnaam te doen is.
 
Gewoon motoren kijken en een beetje ouwehoeren. Veel motorrijders komen elkaar daar tegen waarna ze samen nog een rondje gaan rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan