Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ik snap nooit wat er in vredesnaam te doen is.

Het is gewoon een trefpunt (vooral om bij te kletsen en motoren te kijken) en voor iedereen verschillend.

Voor de echt oude klassiekers die daar komen is het een rit op en neer naar huis, want die dingen lenen zich niet goed voor lange ritten. Dan idd de lui die vanuit daaruit na de koffie een tourrit gaan maken.

Wij doen meestal van daaruit met een binnendoor-rit Emsbüren aan voor koffie en gebak, en gaan vanuit daar ook weer binnendoor via een omweg huiswaarts, vaak staat er dan tussen de 110 en 150 km op de dagteller.

Ook zijn er in Gildehaus veel lui met allerlei soorten motoren die gewoon dit als eindpunt hebben, en daarna meteen weer naar huis gaan alwaar moeder de vrouw al ongeduldig zit te wachten , want die wil ook nog graag wat op de vrije zondag ondernemen.
 
Af en toe komt bijzonder ‘spul’ langs....

1408439
 
Niet gered...bovendien geen weer om mijn nieuwe zomerjack te showen.....deze met rode stukken erin is sneller..... ;)
 
Alweer gebak. Komt weinig van rijden terecht met betrouwbare Honda’s. Andere soort....gebak....toch maar overschakelen op een MV...

4881EC0D-167C-4153-AB12-AC4F983E95C0.jpeg
 
Iemand een adres in Hengelo/Enschede eo voor motorbanden, voor de VFR heb ik een set nodig....Dunlop roadsmart 3/Conti road attack 3 en de andere gebruikelijke merken.
 
Motorzaken genoeg.
Klopt, ik ga voor de Angel GT...geen slechte band voor mijn rijstijl en goedkoop via de bandensites. Maar ik ben ook geen type om te leuren met internetbanden bij een motorzaak.

Maandag zijn ze gesloten maar ik kan nog een paar weken mee door.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan