Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
als het zo blijft eind februari , afgelopen jaar konden we ook relatief vroeg weer de weg op zonder zout

Net nog ff lekker over de singels in Almelo gereden tot een heel naar oranje lampje begon te knipperen en ik me bedacht dat ik mijn pas nog thuis had liggen. Dus straks ff een jerrycan E98 tanken.
 
in Wierden : schasfoort. BP excellium of zoiets....
in Rijssen: Shell (vlak bij waar eerder motor oost zat)

in hoge nood kun je overal E10 tanken.....als je je tank maar ook gelijk leeg rijdt kan het niet zoveel kwaad...

Ja op E10 loopt niks.

Maar wel bedankt.
 
Gelukkig nog geen problemen met benzine gehad, en ik verwacht het ook niet omdat ik premium benzine (98-100) voor de winterperiode getankt heb. Zelfs de afgelopen 45 jaar nog nooit benzine gerelateerde problemen gehad, gewoon opletten wat je doet...leesvoer genoeg mbt stalling.


Afgelopen zomer e10 gebruikt en de VFR loopt niet anders, verbruik: uit het hoofd bij de pomp 1:20 ofzo en als het meer is heb ik kennelijk flink aan het gas gedraaid wat ik overigens heel weinig doe.
 
ik merk dat als ik E10 in de Suzuki van mijn vrouw tank ding een 1.5 km minder ver op een liter komt. maar we tanken meestal over de grens en daar kan je E5 euro 95 krijgen voor relatief weinig meer dan die E10.

de 850 krijgt ook E5 euro 95 als ik over de grens tank, en in NL toch maar euro 98 met E5 ,, officieel zou ie er tegen moeten kunnen, maar BMW roept wel vaker wat en als het vervelend uitpakt laten ze je gewoon zitten ,, dus laat ik die E10 rommel links liggen voor de 850.
 
Gezien de topics mbt e5/e10 etc zal het nog wel doorgaan.....ik hou me hart vast voor start (of niet) motorseizoen 2020....._O-
 
Ik tank de goedkoopste euro95 (E10?) benzine bij:
Tango in Delden
Gildehaus
Shell ("waar vroeguh de Texaco zat" ) in Hengelo. Dus vanaf de IKEA de stad in.

Woon in Borne.
 
Net nog ff lekker over de singels in Almelo gereden tot een heel naar oranje lampje begon te knipperen en ik me bedacht dat ik mijn pas nog thuis had liggen. Dus straks ff een jerrycan E98 tanken.
Technisch gezien, zeg je nu dat je bijna pure Ethanol gaat tanken. Maar je zal ongetwijfeld dat niet bedoeld hebben. :X
 
Plesmanweg
netto tank
pomp 3 en 4

13EDD2F7-ECB0-4CC0-ADA7-F8DF1A25A5AB.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan