Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik heb een Seat gehad met een benzine verslaving en nu weer een seat met een benzine verslaving. Ik kon met een volle tank van daar minder ver komen dan met een tank van de shell.
 
Tank in 95 % van de gevallen in Duitsland, de andere 5 % in de Pruus 🙃

Slechts op 12 km afstand en hoef er niet speciaal voor naar toe te rijden, ben er elke week wel in de buurt. :Y
 
Laatst bewerkt:
Brand, explodeerd bedoel je of knallen hè......anders heb ik het idee dat het te langzaam gaat.....:o
 
E5 in Ned; €1.69.
E5 in Dtd; €1,37..

Voor die dertig cent/ liter verschil rij ik wel even om..
 
Zoveel verschil al..... |( (en hoe lang nog)

Ik hou het voordeel niet bij maar ik combineer het vaak met wat boodschappen die ik in de tanktas kwijt kan. En voordeel is dat ik heel vaak in DL rij en aftank als naar huis ga.

Verder voor paar liter rij ik niet voor om.
 
Zoveel verschil al..... |( (en hoe lang nog)

Ik hou het voordeel niet bij maar ik combineer het vaak met wat boodschappen die ik in de tanktas kwijt kan. En voordeel is dat ik heel vaak in DL rij en aftank als naar huis ga.

Verder voor paar liter rij ik niet voor om.

Ik ga straks ook weer naar DL Voor de boodschappen en benzine het scheelt gewoon te veel met Nederland.
 
Nouja, wel 2 wielen vandaag: ff naar de stad fietsen want lang genoeg binnen gezeten....:W
 
ja het lijkt erop dat er nu niks meer ligt, met deze temperaturen is dat ook wel logisch , al zakken de nacht temperaturen 2e helft wel weer richting vriespunt ,mogelijk dat ze dan weer beginnen, maar denk dat deze "winter" de boeken in gaat als een erg lange herfst. had gehoopt op 2 weken vorst zodat er veel insecten het loodje leggen
 
ik haal aan het einde van deze maand de 850 uit de stalling , tenzij het weer compleet omslaat natuurlijk
 
is ook leuk....;)
Beetje komkommertijd hè....wou alleen nog de (papieren)luchtfilter controleren, is nu 2 jaar oud en heeft 12k NL/DL lucht ingeademd, en genoeg rommel uitgeademd.... :o

Ik zie net dat de intervallen 24k zijn, dus scheelt me sleutelen, tank omhoog en schroeven deksel eruit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan