Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Beetje komkommertijd hè....wou alleen nog de (papieren)luchtfilter controleren, is nu 2 jaar oud en heeft 12k NL/DL lucht ingeademd, en genoeg rommel uitgeademd.... :o

Ik zie net dat de intervallen 24k zijn, dus scheelt me sleutelen, tank omhoog en schroeven deksel eruit.

ja, wordt weer tijd voor voorjaar....maar eerst nog ff:
* naar de beurs in Utrecht ! Wil graag een TTRider 550 en Bluetooth headset scoren met onmeunige dikke korting
* m’n hyper moet nog een 24k onderhoudsbeurt krijgen ( medio Maart/April)
 
ja, wordt weer tijd voor voorjaar....maar eerst nog ff:
* naar de beurs in Utrecht ! Wil graag een TTRider 550 en Bluetooth headset scoren met onmeunige dikke korting
* m’n hyper moet nog een 24k onderhoudsbeurt krijgen ( medio Maart/April)
Ben ook gevraagd voor de beurs, ducs hè.

En

Waypoint staat er wel.....korting geen idee.
 
ja, wordt weer tijd voor voorjaar....maar eerst nog ff:
* naar de beurs in Utrecht ! Wil graag een TTRider 550 en Bluetooth headset scoren met onmeunige dikke korting
* m’n hyper moet nog een 24k onderhoudsbeurt krijgen ( medio Maart/April)

Ja ik ga ook naar de beurs. Mijn eerste keer.
 
ik hoop dat er een nieuwe tomtom komt na die 550 ,, die heeft wel een aantal plus punten t.o.v. mijn rider 2013 , groter scherm , beter in de zon, meer functies.
maar hoop op nog wat verbeteringen ,, nog wat grotere schermen , heb er ook een autobeugel bij vandaar
 
gevraagd ja ? Wat was de aanleiding daartoe ?

vorige week bij waypoint geweest. Beursaanbiedingen laten ze afhangen van de conculega‘s aldaar...ben benieuw.
Op de clubstand, beetje gek doen met wat zelfspot over ducati’s... _O- oftwel schiet maar raak voor een knaak, altijd prijs met die stukgaties.

TT550, paar tientjes goedkoper en een hoesje erbij...;)
 
ik hoop dat er een nieuwe tomtom komt na die 550 ,, die heeft wel een aantal plus punten t.o.v. mijn rider 2013 , groter scherm , beter in de zon, meer functies.
maar hoop op nog wat verbeteringen ,, nog wat grotere schermen , heb er ook een autobeugel bij vandaar
TT550 is al aardig compleet, en al een aantal jaren zo. Voor mij heb ik geen verder toeters of bellen nodig, wellicht op SW gebied zoals routes delen met anderen zoals ik in de topics lees.

Ding functioneert goed, alleen de WiFi optie is onbetrouwbaar met kaart update. Maar verder kronkelroute is ideaal als je even wat anders wilt tov de std routes.
 
ben er een jaar of 10 niet meer geweest...dus voelt voor mij ook weer als eerste keer ;)
ben benieuwd !
zo,n beurs is vooral leuk als je er met een speciaal doel naar toe gaat.
Ik heb niets nodig, heb mijn spullen voor die tijd op orde ipv neuzen in de afvalbakken.

Voor de rest is het met bekenden ff drammen en zeuren...8-)
 
heb er wel schik an, beetje neuzen in de “afvalbakken” Ik ga op donderdag, hopelijk zitten ze dan ook nog een beetje vol. :t

vond ik altijd ook wel leuk ,, gereedschap en handige tools en verbeterde onderdelen scoren .
maar ik ga niet meer, te duur , geen echte beurs aanbiedingen mee, te druk, en 2 jaar geleden veel merken die er niet meer waren.
 
die echte rommelboertjes met 2e hands onderdelen en spulletjes van vroeger zijn er niet meer ,
maar je heb een punt vaak kom je leuke bekenden tegen
 
Rommelbakken, geen tijd voor..en de vrouw met het gele mapje links op de foto was niet in de stemming, wij wel.....

7D6D2FCC-0227-44E9-8FFB-E6433FDA47FF.jpeg
 
Ik denk wat op de panigale 1199 zit ook niet erg verkeerd is. Maar ik wil die panigale ook wel horen 🤪🤪
 
hahaha. waar hadden we het ook alweer over 😂
Utrecht hè, ik ga verder wat nieuwe modellen bekijken...._O-

Alleen kijken want nieuw kopen vind ik maar onzin, afschrijving en verplichting van onderhoud ivm fabrieksgarantie ed. Ik bepaal zelf wel waar onderhoud gedaan wordt, en niet een ander. Bovendien, na een jaar is zo’n motor ook weer tweedehands...
 
Terug
Bovenaan Onderaan