Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik ook, maar ik ga een keer wat anders proberen..mijn huidige T31’ers raken op...T32’ers... :?
Heb nu T31 en deze ook weer besteld voordat ik eind augustus op motorvakantie ga. Waarom geen T32? omdat de T31 goed bevalt, niets mis mee. En volgend jaar komen ze weer met een T33 vast niet omdat die vorige types nu zo slecht zijn.....
 
Dag mede Oost-Nederlanders. Graag maak ik jullie attent op mijn motor die afgelopen dinsdag op woensdag nacht gestolen is in Enschede. Heb je een KTM 690 (Duke/Enduro/SMC) in omgeving Enschede? Ff opbergen die handel na het rijden, volgens mij zijn er wat dief/dieven aan het shoppen.

 
Dit is hem, herkenbaar aan de witte stickerset met Red Bull logo's. Daarnaast heb ik er grijze nummers op de voor en zijkappen op geplakt met het nummer 690. Er zit een Leovince uitlaat onder en supermoto wielen. Vindersbeloning is 500 euro.
 

Bijlagen

  • IMG-20210321-WA0004.jpg
    IMG-20210321-WA0004.jpg
    341,6 KB · Weergaven: 16
Dag mede Oost-Nederlanders. Graag maak ik jullie attent op mijn motor die afgelopen dinsdag op woensdag nacht gestolen is in Enschede. Heb je een KTM 690 (Duke/Enduro/SMC) in omgeving Enschede? Ff opbergen die handel na het rijden, volgens mij zijn er wat dief/dieven aan het shoppen.

Gedeeld op Fb
 
Dit is hem, herkenbaar aan de witte stickerset met Red Bull logo's. Daarnaast heb ik er grijze nummers op de voor en zijkappen op geplakt met het nummer 690. Er zit een Leovince uitlaat onder en supermoto wielen. Vindersbeloning is 500 euro.


die herken je wel,, ik zal uit kijken ,

hoop dat je machine onbeschadigd terug krijgt
 
Straten hier nat is in Gilhus kletsnat dus ik sla ff over. Gelukkig vrijdag nog een 170km gereden naar motorzaak in Loenen met nog 2 uut Hengel. Nog ff proefgereden op de nieuwe Royal Enfield Meteor 350. Rijdt werkelijk prima, ook met hak-teen schakeling. En dat voor een prijs.. :t
Onderstaande foto is de luxe uitvoering die ze net aan het klaar maken waren vanuit het krat. Wie weet mss binnenkort ergens in dit theater.😌

20210702_123252.jpg
 

Bijlagen

  • 20210702_123304.jpg
    20210702_123304.jpg
    369,4 KB · Weergaven: 15
  • 20210702_123332.jpg
    20210702_123332.jpg
    355,7 KB · Weergaven: 14
Ik ga er vanuit dat je dat met een omweg gedaan hebt, want Hèngel- Star Twin-retour is ècht geen 170 km...
Leuke tent, goeie koffie..;)
 
in wat voor een wereld leven we ??

1625692657732.png



Hopelijk word die vrachtwagen chauffeur heel erg lang opgesloten ,,, wat een monster ben je dan .....
 
Intussen is de (duitse) chauffeur opgepakt; zijn transportbedrijf blijkt al eerder een motoragent aangereden te hebben en betrokken te zijn geweest bij een ander dodelijk ongeluk met een bejaarde...lekkere jongens.
Krijgt waarschijnlijk een taakstraf, aai over de bol en een ferme "foei!"..

 
Laatst bewerkt:
Intussen is de (duitse) chauffeur opgepakt; blijkt al eerder een motoragent aangereden te hebben en betrokken te zijn geweest bij een ander dodelijk ongeluk met een bejaarde...lekkere jongen.
Krijgt waarschijnlijk een taakstraf, aai over de bol en een ferme "foei!"..



lijkt me dat er nu wel genoeg gebeurt is om zijn rijbewijzen in te nemen en hem vast te zetten ,, die strafjes stellen helemaal niks voor.
die gast heeft een trits aan ongelukken met letsel en dood op zijn naam staan en het boeit hem niks,, die man is een gevaar voor de maatschappij....

Had gedacht dat ie met die agent wiens arm verloren was gegaan niet met 237 uur taakstraf er mee weg kwam ,

en dan raar vinden als een familie zo'n eikel laat omleggen ongelofelijk ......
 
Zo te zien een gereviseerde gasklephuis van een Volvo (V70 schat ik)? Is al wel gereviseerd in Almelo, a.d. Kleine Bunder toevallig? 😉
Koplamp zal er ook wel bij horen, zo te zien..
 
Terug
Bovenaan Onderaan