truusjetrap
als alles brandt, brandt water ook
Veul plezierMorgen rond een uur of 11 ofzo start mijn trip naar de Vogezen , 1500km uit gezet over 4 dagen.
Dan 5 dagen vogezen en dan 3 dagen naar huis en nog 1 dag thuis om etc te doen![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Veul plezierMorgen rond een uur of 11 ofzo start mijn trip naar de Vogezen , 1500km uit gezet over 4 dagen.
Dan 5 dagen vogezen en dan 3 dagen naar huis en nog 1 dag thuis om etc te doen![]()
![]()
![]()
Leuk tripje, veel plezierMorgen rond een uur of 11 ofzo start mijn trip naar de Vogezen , 1500km uit gezet over 4 dagen.
![]()
![]()
We wonen in Nederland. Alles is goed te bereizenDie lui hebben een goede reputatie , maar wel een eind rijden .
niet al te druk daar...Lekker weer….Bekijk bijlage 1883751
Klopt, in De Lutte was ik de enige op het terras van de cafetaria….verderop bij Plexat was het druk (en met bediening duurder).….niet al te druk daar...
Om motodin en mezelf incognito te houden zal je wel begrijpenVerwacht je niet: een grote smiley-sticker op de ruit van een motortrailer...
![]()
Hee, de nieuwe Honda 500 scrambler staat ook op de achtergrondVanmiddag de GS maar weer eens aan geslingerd langs TenCate geweest
mooi ding die Transalp 750
Bekijk bijlage 1884324
Hee, de nieuwe Honda 500 scrambler staat ook op de achtergrond![]()
Zal hem wel een x live bewonderen.ja, had ik het geweten dat je die mooi vind dan had ik daar ook een video van gemaakt
Was ff gezellig bijkletsen Wilzit al bij de zaak