Vanmiddag de GS maar weer eens aan geslingerd langs TenCate geweest
mooi ding die Transalp 750
Bekijk bijlage 1884324
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vanmiddag de GS maar weer eens aan geslingerd langs TenCate geweest
mooi ding die Transalp 750
Bekijk bijlage 1884324
Zie ik daar een eierdooier op een stuur ?Vanmiddag de GS maar weer eens aan geslingerd langs TenCate geweest
mooi ding die Transalp 750
Bekijk bijlage 1884324
Gisteren ’slechts’ 2 rondjes van +/- 70km gereden……vandaag bijna 500km gereden friesland, en noordholland beide dijken bij het IJsselmeer bereden (spoileralert voor het Landmark topic)
Ja, a 3 Euro. Gelukkig is benzine goedkoper...Bekijk bijlage 1884533
Gildehaus. Koffie verkrijgbaar.
In Denekamp 2,50 met koekje…..Ja, a 3 Euro. Gelukkig is benzine goedkoper...
Wel een db killer maar geen E-keur €395,= niet gekeurde spiegels €260,=Zo te zien mooi vermaakt….
Zo erg met controles, …..weleens hier gelezen dat Duitsers erg gek zijn op e-keurmerk maar verder kunnen NL’ers doorrijden soms. Geluid is een heel ander probleem….
Wel een db killer maar geen E-keur €395,= niet gekeurde spiegels €260,=
Geen orginele verlichting (knippers kop/achterlicht) €300,=
Dus ik ga daar niet heen.....
En de reflector onder je kenteken plaat €150,=Vergeet het spiegelvizier in je helm niet, die is ook betalen
Succes met die 40+ oude CBeest van mij.Ik vraag mij altijd af hoe zij weten of iets origineels is of niet. Op moderne motoren lijkt mij dat duidelijk met info van het www maar ik kan al bijna geen info vinden over mijn motoren. Hoe weten zij dan binnen een paar minuten of alles wel origineel is? Natuurlijk heb je hier en daar codes instaan maar dat is bij lang niet alle onderdelen zo.
Ik heb er hier eentje staan waar letterlijk niks van is ingevuld... Eerst datum toelating staat op 1-1-0000. Is dus waarschijnlijk nog de fiets van jezus geweest.Succes met die 40+ oude CBeest van mij.
Veiligheids hesje altijd onder m'n zadel, buiten Nederland moet je die overal bij je hebben.Wanneer je een donker vizier hebt krijg je zowieso een boete in Luxemburg want er staat geen E nummer in, je kunt dan het vizier omruilen en mag je verder rijden anders loop je de kans dat je niet verder mag rijden dit geld ook voor de rem en koppelings handel, zorg daarbij dat je ook een veiligheids hesje bij je hebt. Neef van mij is vorig jaar met z‘n vieren aangehouden en mochten verder rijden na het voldoen van ruim 1200 euro voor bovenstaande zaken, zaten ook de reflectors bij en de uitlaten, en geen snelheids overtreding,zijn ook in zo’n controle fuik gereden, de controleurs zijn technisch goed geschoolde agenten die echt wel weten wat wel en niet klopt.