Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
ben al een hele tijd niet geweest, maar met de kerstdagen ga ik ff langs.

Niet voor een andere motor maar voor oliebollen oid.....
 
Zout is iig weggespoeld, alleen staat mij nu teveel wind....kortom, motor is nog steeds in de ruststand.
 
Tis altied wat..:X
Idd, maar ik sowieso geen tijd vandaag want afgelopen nacht ben ik Opa geworden van een kleindochter.

Eerst ff bijkomen en dan hun hond uitlaten, boodschappenlijst afwerken en op naar het ziekenhuis.....druk druk druk.

Misschien as dinsdag met 15 graden.... _O-
 
Idd, maar ik sowieso geen tijd vandaag want afgelopen nacht ben ik Opa geworden van een kleindochter.

Eerst ff bijkomen en dan hun hond uitlaten, boodschappenlijst afwerken en op naar het ziekenhuis.....druk druk druk.

Misschien as dinsdag met 15 graden.... _O-
Gefeliciteerd
 
Gefeliciteerd kerel!
Dat wordt een zijspan kopen en met kleinkind rondtoeren.
Goos heeft het stokje overgedragen aan Elvin van der Hulst
 
Gefeliciteerd kerel!
Dat wordt een zijspan kopen en met kleinkind rondtoeren.
Goos heeft het stokje overgedragen aan Elvin van der Hulst
Dank, ik begin eerst met een zitje op de trapfiets....

Met mijn kleinzoon gebeurd dat al, ff langs de Waal en afsluiten met een hapje...
 
Had naar Zwolle willen gaan, motorzaak had Schuberth C4 in de aanbieding, van 600 voor 300 euro. Maar het regent en bovendien met de auto over de A/N35 rijden op vrijdagmiddag lijkt me niet handig. Morgen een herkansing....
 
Geen idee mbt kleur kleurcombinaties, ik ben niet zo veeleisend behalve dat het niet van die drukke motieven zijn en al helemaal geen liefhebber van coureur replica’s.
 
Geen idee mbt kleur kleurcombinaties, ik ben niet zo veeleisend behalve dat het niet van die drukke motieven zijn en al helemaal geen liefhebber van coureur replica’s.
Zo 1 bedoel je:-) en ja dat is de mijne.
20191222_002303.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan