Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Vanmiddag een klein rondje glibberen en glijden. Wel een lekkere brul in die Kawa. Maar goed, zo is er niet veel aan.
 
Oh, Slipstone banden.... :?

Ik ben zelf vandaag niet verder gekomen dan de garage, ff mijn gereedschap en assortiment dozen ordenen. En verder een set incomplete steeksleutels, en versleten schroevendraaiers weggegooid.

Op het lijstje staan een set inbussleutels, met handvat zodat ik gemakkelijk de kuipschroeven kan losdraaien.
 
Gisteren remblokken vervangen van de ST en even een testrondje gedaan. Moto remt weer prima.
Vandaag ook weer met de tweewieler naar het werk. Geen centje pijn.
 
Gisteren (2e KD) nog een stukje wezen toeren met m'n zoon in het span; frisjes toch wel.
Vanmorgen dacht ik; "mooi zonnetje, gáán!" maar wát een zout ligt er weer.
Echt ongelooflijk voor 1 graadje nachtvorst.. belachelijk
 
2e Kerstdag nog een rondje op de Kawa gedaan. Nu knap fris en de pekelbak kwam net langs, duss|(
 
Ik heb afgelopen vrijdag mijn motor opgehaald. Ik ben een beetje benieuwd naar mooie weggetjes om mijn motor onder de knie te krijgen. :):)
 
Mooi, en begin eerst met noord-twente en de grens over, Münsterland en Teutoburgerwald...kun je jaren vooruit.

Navi met routes die je van internet plukt is ook een goede startpunt, of meerrrijden met clubritten.
 
Mooi, en begin eerst met noord-twente en de grens over, Münsterland en Teutoburgerwald...kun je jaren vooruit.

Navi met routes die je van internet plukt is ook een goede startpunt, of meerrrijden met clubritten.

Bedankt eens kijken of het volgende week nog een beetje weer wordt.
 
Vandaag niet, vond het een beetje glad op verschillende (en gestrooide) plekken op de fietspad. En ik wacht wel totdat er flinke regenbuien zijn geweest......maand of 3 zegmaar.... :+
 
Durf ook wel maar geen zin in, ga niet op de wegen met vieze bende erop en daarna uren bezig met schoonmaken. Ik ben meer vh afstoffen..... :+
 
Ja had andere verplichtingen iets met naar de Zweedse blauwe meubel box.

C7F720DF-ACB4-4BF9-A26B-B8EDFF974E3D.jpeg
 
Ja dan heb je nog eens keuzes.

Vandaag nog een rondje Almelo-zenderen-Albergen-Weerselo-Deurningen-Hengelo-zenderen-Almelo gedaan was lekker rij weer.
 
Dat is ook een hele mooie omgeving.
Viel mij wel op heel veel Politie rond om Hengelo. Ik zag 1 motor van Kmar, Audi a6 en een vw touran van de politie.
 
Aha. Ik heb ze niet gezien. Ik reed nog langs MotoPort Hengelo en dacht aan gratis koffie..... toch niet en langs mijn moeder gereden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan