Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
:W

ik ben weer thuis , ben woensdag naar Wustermark naast Berlijn gereden vanuit Tsjechië , naar een vriend van de XJR club want had wat problemen met de koppeling . master en slave cilinder bleken overleden en zijn nu vervangen dus werkt weer naar behoren. ook niet zo gek na 236.000km.....

Maar ik ben niet terug voor lang >> aanstaande zaterdag 18 Juli vertrek ik naar Tsjechië voor definitief , heb daar werk gevonden en ga samenwonen met m'n vriendin.

Nu thuis al aan het pakken en uitzoeken , m'n bureau is al opgehaald gisteren , koelkast en combi magnetron worden volgende week zaterdag ochtend opgehaald . Nu nog gasfornuis , bed en kasten , bank en wasmachine zien kwijt te raken.

Morgen eerst naar Den Haag een vriend helpen en dan door nog naar een familie verjaardag . Zondag komt er nog iemand anders van de XJR club wat ophalen hier en dan volgende week de tijd om alles in te pakken en klaar te zetten voor zaterdag de 18e , dan komt m'n vriendin samen met haar vader met een bus hier , dan is het alles inladen en wegwezen :W:W:W:W.

Zal wel actief blijven hier maar even een ritje rijden word wat lastig :Y_O- , maar mocht je eens in de buurt komen van waar ik ga wonen in Tsjechië dan ben je natuurlijk welkom :]:Y

Veel plezier daar en geniet van het leven!
 
:W

ik ben weer thuis , ben woensdag naar Wustermark naast Berlijn gereden vanuit Tsjechië , naar een vriend van de XJR club want had wat problemen met de koppeling . master en slave cilinder bleken overleden en zijn nu vervangen dus werkt weer naar behoren. ook niet zo gek na 236.000km.....

Maar ik ben niet terug voor lang >> aanstaande zaterdag 18 Juli vertrek ik naar Tsjechië voor definitief , heb daar werk gevonden en ga samenwonen met m'n vriendin.

Nu thuis al aan het pakken en uitzoeken , m'n bureau is al opgehaald gisteren , koelkast en combi magnetron worden volgende week zaterdag ochtend opgehaald . Nu nog gasfornuis , bed en kasten , bank en wasmachine zien kwijt te raken.

Morgen eerst naar Den Haag een vriend helpen en dan door nog naar een familie verjaardag . Zondag komt er nog iemand anders van de XJR club wat ophalen hier en dan volgende week de tijd om alles in te pakken en klaar te zetten voor zaterdag de 18e , dan komt m'n vriendin samen met haar vader met een bus hier , dan is het alles inladen en wegwezen :W:W:W:W.

Zal wel actief blijven hier maar even een ritje rijden word wat lastig :Y_O- , maar mocht je eens in de buurt komen van waar ik ga wonen in Tsjechië dan ben je natuurlijk welkom :]:Y

Veel plezier en succes daar. Bedankt voor je hulp 😎
 
Dat is alweer een tijdje terug dat ik actief was hier :X
De Mille is er nu al meer als 2 jaar en van de week de overstap van de twobrothers demper naar een mivv gedaan, alleen de killer er nog niet ingezet. Wat een geweld zonder killer*O*

Appie is weer op en top, olie + filter, bougies, siliconen koelslangen, brandstofslangen, one way valve, brandstoffilter (in de tank) en zo'n beetje compleet uit elkaar gehad en schoongemaakt haha. Ojah het k&n filter ook gereinigd! Nu wachten tot de andere eprom binnen is na het weekend en dan lekker knallen
 
Lekker :] weer.

Met motodin straks een kort bezoekje aan Gilhus en van daar rondje Billerbeck 8-)

Geen Emsbuurn dus vandaag :P
 
Geen motorrijden vandaag omdat ik gisteren in heel, nouja half Nederland rondgereden heb. Met de club vd duc naar en in Amsterdam en via de welbekende dijken naar Overasselt. En conclusie is dat wij hier in het oosten gezegend zijn mbt mooi en vooral rustige wegen. Ik was lekker comfortabel met de vfr onderweg en moet er niet aan denken om in Amsterdam met de 888 te zijn. Wat een drama met verkeerslichten/fietsers en meer ongein. Buiten de steden en vooral langs de dijken heel veel drempels....en heel veel fietsers en motorfiets clubs. Pas na de pont Amerongen langs de dijk werd het rustig....en normaal zegmaar,

Wel een gezellige club dat wel en tempo, mijn eigen tempo dus achteraan en af en toe bijtrekken..... _O-

5956C923-C9B2-40D1-A418-6F5A04E8DD59.jpeg
120E5B3D-0A6F-435D-BDC7-D9B1FC4E6D0D.jpeg
7691CEBE-64ED-44F9-9CDF-F63B5E27E64C.jpeg

931DEA66-E7B9-4B70-9229-302398E0CE6C.jpeg
 
Laatst bewerkt:
:W

ik ben weer thuis , ben woensdag naar Wustermark naast Berlijn gereden vanuit Tsjechië , naar een vriend van de XJR club want had wat problemen met de koppeling . master en slave cilinder bleken overleden en zijn nu vervangen dus werkt weer naar behoren. ook niet zo gek na 236.000km.....

Maar ik ben niet terug voor lang >> aanstaande zaterdag 18 Juli vertrek ik naar Tsjechië voor definitief , heb daar werk gevonden en ga samenwonen met m'n vriendin.

Nu thuis al aan het pakken en uitzoeken , m'n bureau is al opgehaald gisteren , koelkast en combi magnetron worden volgende week zaterdag ochtend opgehaald . Nu nog gasfornuis , bed en kasten , bank en wasmachine zien kwijt te raken.

Morgen eerst naar Den Haag een vriend helpen en dan door nog naar een familie verjaardag . Zondag komt er nog iemand anders van de XJR club wat ophalen hier en dan volgende week de tijd om alles in te pakken en klaar te zetten voor zaterdag de 18e , dan komt m'n vriendin samen met haar vader met een bus hier , dan is het alles inladen en wegwezen :W:W:W:W.

Zal wel actief blijven hier maar even een ritje rijden word wat lastig :Y_O- , maar mocht je eens in de buurt komen van waar ik ga wonen in Tsjechië dan ben je natuurlijk welkom :]:Y

Succes en maak er wat moois van daar!
 
Up! ⬆

Mooi weer voor een rondje Gilhus/Emsbuurn :]

Gisteren met de 500 naar Scheemda Oost-Groningen geweest. 257 km vv erbij 8-)
 
Vandaag nog een rondje Twente gedaan. Hoorde dat het erg druk was bij de holterberg. Dan maar naar Hertme saasveld weerselo en Tubbergen.
Daar ff terrasje gedaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan