Almelo en omgeving deel 22

Desmohyper

🇮🇹Ducati addicted🇮🇹
3 feb 2019
2.467
1.963
Twente
Volgens mij ligt er vrijwel geen zout meer op de wegen....
laatste tijd slof weer met bakken hemelwater....
of zie ik ut verkeerd ?

DJ.Verhulst

MF veteraan
16 mrt 2004
36.315
104
Almelo
www.verhulst.biz
Volgens mij ligt er vrijwel geen zout meer op de wegen....
laatste tijd slof weer met bakken hemelwater....
of zie ik ut verkeerd ?

ik zie op bepaalde plekken nog zat liggen, maar niet overal ,, maar het regent dus het is wel aan het weg spoelen van de week zaten de ruiten weer dicht gevroren en dan weet je het wel dat ze de boel gaan stooien ,, maar goed

Desmohyper

🇮🇹Ducati addicted🇮🇹
3 feb 2019
2.467
1.963
Twente
ik zie op bepaalde plekken nog zat liggen, maar niet overal ,, maar het regent dus het is wel aan het weg spoelen van de week zaten de ruiten weer dicht gevroren en dan weet je het wel dat ze de boel gaan stooien ,, maar goed
je kunt maar zo gelijk hebben....
Voor maart gaat die van mij toch niet naar buiten....( ben meer van het afstoffen dan wassen :) )

James Bond

Die hard MF'er
31 jan 2014
790
341
53
B
Ik begon zaterdagmiddag met de 'scheurweg' Delden, Bentelo, Hengevelde, Neede/Noordijk (tot de prov.weg, bij die camping...), Mooie lange bochten.
Maar toch wat frisjes..... dus toen via beckum, boeldershoek langzaam weer huiswaarts naar Borne.
Ik zag in een motorblad dat de weg Borne Saasveld in de top 10 staat van gaafste motorwagen van Nederland. (Ivm die doordraaibochten) Je kan erop stemmen.

• Like
Waarderingen: Desmohyper en Thomas96

Thomas96

MF'er
17 nov 2019
107
50
Almelo
Ik begon zaterdagmiddag met de 'scheurweg' Delden, Bentelo, Hengevelde, Neede/Noordijk (tot de prov.weg, bij die camping...), Mooie lange bochten.
Maar toch wat frisjes..... dus toen via beckum, boeldershoek langzaam weer huiswaarts naar Borne.
Ik zag in een motorblad dat de weg Borne Saasveld in de top 10 staat van gaafste motorwagen van Nederland. (Ivm die doordraaibochten) Je kan erop stemmen.
Ja die is ook mooi. Ik vind de weg van Tubbergen door mander richting Uelsen (D) ook zo mooi.

• Like
Waarderingen: Desmohyper

James Bond

Die hard MF'er
31 jan 2014
790
341
53
B
Goede tip! Is Uelsen nog de moeite waarde voor een koffiestop?
Ook vanuit Borne naar Weerselo en dan de N343 omhoog richting Hardenberg. Mooi lang stuk met lange bochten. Ik rij dan wat rond, de navi tt550 neem ik vaak niet mee, toch maar wat vaker doen.

Thomas96

MF'er
17 nov 2019
107
50
Almelo
Goede tip! Is Uelsen nog de moeite waarde voor een koffiestop?
Ook vanuit Borne naar Weerselo en dan de N343 omhoog richting Hardenberg. Mooi lang stuk met lange bochten. Ik rij dan wat rond, de navi tt550 neem ik vaak niet mee, toch maar wat vaker doen.
In Uelsen zit de combi supermarkt daar zit een leuke bakkerij bij.

• Like
Waarderingen: James Bond