Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
ik tank nu ook euro 98 ,, dat is stabieler denk dat ie volgende week de stalling in gaat , en deze week nog een woon & werk
en dan zie ik het volgend jaar,, dan op zoek naar een leuke GS,, dit jaar wilde ik dat niet meer doen.

verschillende keren dat het op 2e kerstdag warmer en mooier weer was dan op 2e paasdag ... een aantal jaar geleden was het toen 14 C ,, dan baal ik wel dat ik mijn stalling niet aan huis heb . en de motor niet zo van de druppel af kan halen en in bedrijf stellen.
 
ik tank nu ook euro 98 ,, dat is stabieler denk dat ie volgende week de stalling in gaat , en deze week nog een woon & werk
en dan zie ik het volgend jaar,, dan op zoek naar een leuke GS,, dit jaar wilde ik dat niet meer doen.

verschillende keren dat het op 2e kerstdag warmer en mooier weer was dan op 2e paasdag ... een aantal jaar geleden was het toen 14 C ,, dan baal ik wel dat ik mijn stalling niet aan huis heb . en de motor niet zo van de druppel af kan halen en in bedrijf stellen.
Mijn motor staat ook niet thuis maar gelukkig wel in de buurt loop er zo heen en dan gaan met banaan... euh motor.
 
ik kan er ook heem fietsen ,, en tijdens kantoor uren kan ik er gewoon heen,, maar als ik hem eruit zou willen halen ,, moet ik me laten brengen , met het pak aan.

dat is zo'n gedoe ....
 
ik kan er ook heem fietsen ,, en tijdens kantoor uren kan ik er gewoon heen,, maar als ik hem eruit zou willen halen ,, moet ik me laten brengen , met het pak aan.

dat is zo'n gedoe ....
Ik heb mijn motoren er zomers ook staan. Pak ligt daar. Met scooter erheen. Scooter parkeren en motor mee
 
1 in de woonkamer en 2 in de tuin onder een zeil. Aankomende zomer ga ik maar eens een overkapping maken zodat die 2 in de tuin toch uit de regen staan.
 
Het hele stel binnen, en er komt d r nog 1 bij in de opslag.
 

Bijlagen

  • 20201116_172731.jpg
    20201116_172731.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 13
Sinds een paar weken in mijn garage de Optimates 2, 3 en ctek aan het werk gezet.....:+

Heel misschien een kleine ronde rijden mocht het weer opknappen. Met blubber van de bladeren op de achteraf wegen rij ik niet, te onvoorspelbaar...
 
vandaag nog woon werk gedaan met een omweg ,, was weer fijn , zolang het nog kan ,, echt heerlijk weer bijna 15 C maar we krijgen weer wat wisselvallige dagen.

maar denk dat binnenkort wel klaar is,, denk in de eerste week van december , in de stalling ,, aan de optimate 4
 
Het was gisteren weer prachtig weer 16 gr veel zon. Motor gaat nog steeds niet in de stalling. Komen weer mooie dagen aan.
 

Bijlagen

  • F24555AB-FB06-45B6-AF63-7E09FB9D3389.jpeg
    F24555AB-FB06-45B6-AF63-7E09FB9D3389.jpeg
    2,2 MB · Weergaven: 5
Mijn motor, de 888, is vandaag voor een winterbeurt opgehaald. Enige klacht na een onderhoudsbeurt 3 jaar geleden is dat het reservoirtje vd de koppeling wat leeg geraakt, waarschijnlijk een lekkende slave-cilinder...
 
Mijn motor, de 888, is vandaag voor een winterbeurt opgehaald. Enige klacht na een onderhoudsbeurt 3 jaar geleden is dat het reservoirtje vd de koppeling wat leeg geraakt, waarschijnlijk een lekkende slave-cilinder...

Moet toch wat stuk gaan, anders is het geen Italiaan :+ Laten ophalen door Remco?
 
Netjes!

Ik heb zojuist nog even een ritje op de Yam gemaakt; bietje vochtig en frisjes, maar goed te doen.
 
Eindelijk een droog oprit, carport over de volle breedte vd week laten plaatsen en nu zelf bezig met afwerken; plamuren en schilderen etc....

Volgende week de dakranden en loodslab/voegen.

Bekijk bijlage 1567346Bekijk bijlage 1567347

Dan ben je met pensioen en heb je alle tijd van de wereld en nog besteed je het werk uit :+;).

Wel verdomd handig, scheelt ruiten krabben in de winter.
 
Yup..ik heb zo'n ding niet meer, maar heb het WPH nog liggen.
Gedownload van het www, uitgeprint en netjes in een mapje gedaan.
Ies graties, anders oud-papier..

Doe maar even PB, geef ik je mijn 06 etc
 
Terug
Bovenaan Onderaan