Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gefeliciteerd en vandaag is het mooi weer geweest....Mevrouw trap is net geslaagd voor haar rbw. Nou km maken
GefeliciteerdGefeliciteerd en vandaag is het mooi weer geweest....
Valt wel mee.. En is ook aan te wennen@MTFDarkEagle ; krijg je nou niet een heel druk dashboard?
Foto?
Netjes met zo’n beugel onder het contactslot.
Ja voltmeter onder de buddy heb ik ook overwogen. Maar, wou erg graag tijdens het rijden kunnen bekijken. En dit vind ik wel een chique oplossingIk heb er wel aan gedacht maar ik heb een losse voltmeter/usb ding onder de buddyseat.
En versnellingsindicator heb ik niet nodig, wil niet zeggen dat ik nooit nog een versnelling over heb maar binnen het toerentalbereik onder 7k gaat prima....daarboven kom ik nauwelijks want dan het het gruwelijk hard cq snel door de versnellingen voor de openbare weg...
Bij 200 in de 4 haak ik af bijv. op de duitse autobahn...
V4 geluid is verslavend!Ja voltmeter onder de buddy heb ik ook overwogen. Maar, wou erg graag tijdens het rijden kunnen bekijken. En dit vind ik wel een chique oplossing
En versnellingsindicator is wel een first world problem. Nodig? Nee, absoluut niet. Maar vind het wel cool en toch fijn om te kunnen zien in welke versnelling ik zit.
Gisteren ook met een goeie black friday deal een paar GPR dempers besteld voor de VFR
Komen eind dit jaar binnen als het goed is
En een ketting & tandwiel set. Op zich nog niet aan vervanging toe, maar voor de prijs was het een goeie deal en het kan maar op de plank liggen
(Tim als je dit leest: stalker )
V4 geluid is verslavend!
En dat is wel een dingetje met Honda's...zeker als je een machine heb met spannings regelaar die kwetsbaar is
Gesnorkel van de airbox vind ik ruim voldoende. Bovendien als ik tour in de omgeving is de vfr lekker stil, op bandengeruis na dan.....
Absoluut!
De VTEC mag van mij wel iéts voller klinken en vind de standaard dempers niet zo mooi... Meer decibellen hoeft van mij niet.
Deze GPR's hebben gewoon E-keur en dB-killers
Ben heel benieuwd.. Als ik ze heb ga ik nog wel voor/na filmpje maken
Mijn SR, een shindengin geval vh SH type is nog steeds heel...afkloppen. Dynamo is een paar jaar geleden vervangen door een Carmo, en ook nog steeds heel.....ook afkloppen...Spanning staat op 14.7V.En dat is wel een dingetje met Honda's...
Daarom ook voltmetertje. Heb de SR al wel vervangen voor een mosfet variant, dus dat zou goed moeten zijn.
Heb er nu ook een Shindengen SR inzitten. Die zullen volgens mij niet zo snel kapot gaan.Mijn SR, een shindengin geval vh SH type is nog steeds heel...afkloppen. Dynamo is een paar jaar geleden vervangen door een Carmo, en ook nog steeds heel.....ook afkloppen...Spanning staat op 14.7V.
BMW met type 1 en 2 ABS ( servotronic ) die zijn ook gevoelig voor Voltage ,, is het net te laag genereert ie de meest fantastische foutcodes voor in de computerEn dat is wel een dingetje met Honda's...
Daarom ook voltmetertje. Heb de SR al wel vervangen voor een mosfet variant, dus dat zou goed moeten zijn.
Heb in de duc al 15 jaar ook eentje en dat gaat nog steeds goed.Heb er nu ook een Shindengen SR inzitten. Die zullen volgens mij niet zo snel kapot gaan.
stofhoes erover en opbergen....