Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Momenteel stukjes bij beetje mijn VFR aan het poetsen.

Alleen wou ik de poetsflacon schudden en vloog de dop eraf...was niet vastgedraaid....|( met als gevolg mijn stofhoes vd auto onder de poetsmiddel klodders zit.
 
Kun je mooi de stofhoes ont-stoffen :+

Van 't weekend heb ik de VFR weer bijna klaar gemaakt :)
Alleen nog wachten op de goede start-/stop schakelaar.
Heb snelgas geïnstalleerd (want -> vind ik fijn).
Maar, omdat de VFR zo'n gecombineerd ding heeft met de gashendel en start-/stopschakelaars past dat niet meer.
Ook voltmetertje erop gezet, mosfet spanningsregelaar, een speedohealer, versnellingsindicator, nieuwe olie+filter, nieuwe remblokjes en ander kuipruitje *O*

GPmU5Ox.jpg
 
Ik heb er wel aan gedacht maar ik heb een losse voltmeter/usb ding onder de buddyseat.

En versnellingsindicator heb ik niet nodig, wil niet zeggen dat ik nooit nog een versnelling over heb maar binnen het toerentalbereik onder 7k gaat prima....daarboven kom ik nauwelijks want dan het het gruwelijk hard cq snel door de versnellingen voor de openbare weg...

Bij 200 in de 4 haak ik af bijv. op de duitse autobahn...
 
Ik heb er wel aan gedacht maar ik heb een losse voltmeter/usb ding onder de buddyseat.

En versnellingsindicator heb ik niet nodig, wil niet zeggen dat ik nooit nog een versnelling over heb maar binnen het toerentalbereik onder 7k gaat prima....daarboven kom ik nauwelijks want dan het het gruwelijk hard cq snel door de versnellingen voor de openbare weg...

Bij 200 in de 4 haak ik af bijv. op de duitse autobahn...
Ja voltmeter onder de buddy heb ik ook overwogen. Maar, wou erg graag tijdens het rijden kunnen bekijken. En dit vind ik wel een chique oplossing :)

En versnellingsindicator is wel een first world problem. Nodig? Nee, absoluut niet. Maar vind het wel cool en toch fijn om te kunnen zien in welke versnelling ik zit.

Gisteren ook met een goeie black friday deal een paar GPR dempers besteld voor de VFR *O*
Komen eind dit jaar binnen als het goed is :9~
En een ketting & tandwiel set. Op zich nog niet aan vervanging toe, maar voor de prijs was het een goeie deal en het kan maar op de plank liggen :)

(Tim als je dit leest: stalker :P :+ )

18ad27b02f132e7f4f71ff1c9daa67946db372f9_Y.36.TRI.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja voltmeter onder de buddy heb ik ook overwogen. Maar, wou erg graag tijdens het rijden kunnen bekijken. En dit vind ik wel een chique oplossing :)

En versnellingsindicator is wel een first world problem. Nodig? Nee, absoluut niet. Maar vind het wel cool en toch fijn om te kunnen zien in welke versnelling ik zit.

Gisteren ook met een goeie black friday deal een paar GPR dempers besteld voor de VFR *O*
Komen eind dit jaar binnen als het goed is :9~
En een ketting & tandwiel set. Op zich nog niet aan vervanging toe, maar voor de prijs was het een goeie deal en het kan maar op de plank liggen :)

(Tim als je dit leest: stalker :P :+ )

18ad27b02f132e7f4f71ff1c9daa67946db372f9_Y.36.TRI.jpg
V4 geluid is verslavend!
 
V4 geluid is verslavend!
:Y
Absoluut!
De VTEC mag van mij wel iéts voller klinken en vind de standaard dempers niet zo mooi... Meer decibellen hoeft van mij niet.
Deze GPR's hebben gewoon E-keur en dB-killers :)
Ben heel benieuwd.. Als ik ze heb ga ik nog wel voor/na filmpje maken *O*
 
Voltmeter is wel handig zeker als je een machine heb met spannings regelaar die kwetsbaar is of op leeftijd , kan je vaak dingen zien aankomen , maar ook als je accu slechter word.
 
:Y
Absoluut!
De VTEC mag van mij wel iéts voller klinken en vind de standaard dempers niet zo mooi... Meer decibellen hoeft van mij niet.
Deze GPR's hebben gewoon E-keur en dB-killers :)
Ben heel benieuwd.. Als ik ze heb ga ik nog wel voor/na filmpje maken *O*
Gesnorkel van de airbox vind ik ruim voldoende. Bovendien als ik tour in de omgeving is de vfr lekker stil, op bandengeruis na dan.....
 
En dat is wel een dingetje met Honda's... :Y
Daarom ook voltmetertje. Heb de SR al wel vervangen voor een mosfet variant, dus dat zou goed moeten zijn.
Mijn SR, een shindengin geval vh SH type is nog steeds heel...afkloppen. Dynamo is een paar jaar geleden vervangen door een Carmo, en ook nog steeds heel.....ook afkloppen...Spanning staat op 14.7V.
 
Mijn SR, een shindengin geval vh SH type is nog steeds heel...afkloppen. Dynamo is een paar jaar geleden vervangen door een Carmo, en ook nog steeds heel.....ook afkloppen...Spanning staat op 14.7V.
Heb er nu ook een Shindengen SR inzitten. Die zullen volgens mij niet zo snel kapot gaan.
 
En dat is wel een dingetje met Honda's... :Y
Daarom ook voltmetertje. Heb de SR al wel vervangen voor een mosfet variant, dus dat zou goed moeten zijn.
BMW met type 1 en 2 ABS ( servotronic ) die zijn ook gevoelig voor Voltage ,, is het net te laag genereert ie de meest fantastische foutcodes voor in de computer
als ie dat doet en hij remt wel normaal is je spanning meten het eerste wat ze gaan doen .. licht aan/uit en handvat verwarming aan/uit bij wisselende toerentallen , meestal is de accu slecht , omdat die auto dynamo's zelden stuk gaan of ie moet heel oud zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan