Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Vorige week had ik al een witte waas op de autoruit, dus ze waren al eerder aan de gang.

Nogmaals verder geen punt hier, beter zout ipv ‘blij dat ik glij’ met alle gevolgen van dien.
 
Vandaag even een tas bestelt. Als het weer wat beter is mooi als schooltas voor op de motor.
dacfffb0-8224-4f86-a21f-f3b863e74b93.jpg
 
Heerlijk rondje gereden vandaag; extra vest onder de jas, was goed te doen.
Lag wel veel zout en dus voorlopig blijven de fietsen op stal
 
Gisteren in Denekamp bij De Zaak weer twee broodjes gehaald, keurig ingepakt. Je bent gek om 50 kilometer te rijden voor twee broodjes, maar je steunt wel een ondernemer die het verdient. En dat ritje is leuk, met wat snellere bochten en geen rotzooi op de weg van de landbouw. Beetje fris, maar daar heb je kleding voor. Zo met een graad of 5 is het nog goed te doen, als het volgende weekend droog is ga ik weer . Hopen maar dat "ze " nog even geen pekel strooien.
 
Gisteren in Denekamp bij De Zaak weer twee broodjes gehaald, keurig ingepakt. Je bent gek om 50 kilometer te rijden voor twee broodjes, maar je steunt wel een ondernemer die het verdient. En dat ritje is leuk, met wat snellere bochten en geen rotzooi op de weg van de landbouw. Beetje fris, maar daar heb je kleding voor. Zo met een graad of 5 is het nog goed te doen, als het volgende weekend droog is ga ik weer . Hopen maar dat "ze " nog even geen pekel strooien.
Heb de vrachtwagens en tractoren al
Zien rijden om te strooien 🙈🙈
 
Een motorfiets is geen showroomartikel, maar een gebruiksvoorwerp. Het rijden nu gaat prima, voor mij is de beperking meer de rotzooi die de landbouw op de wegen achterlaat, en het afgevallen blad. Daarna kun je het gebruiksvoorwerp weer schoonmaken, beetje spray erop en de waterstraal en klaar. Poetsen ? Nergens voor nodig, tenzij je je te pletter verveelt. Sommigen behandelen hun gebruiksvoorwerp alsof het een pasgeboren baby is, zo lijkt het wel. In sommige landen zouden ze zeggen : Have a life !
 
ik vind het idioot dat ik met iedere auto de afgelopen 20 jaar door wind en weer kan rijden maakt niet uit hoeveel ze pekelen , geen roest of aanslag door dat zout, maar een motor wel ,, met wat sprays kan je het wel voorkomen , maar die zooi moet er ook weer af, terwijl ze oog betere materialen kunnen gaan gebruiken ,, al moet ik wel zeggen met 2 a 3 C is het ondanks een goed warm pak toch minder lekker om te rijden
meer moeite om warmte in je banden te krijgen en te houden , en idd die modder en blaadjes op de weg ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan