Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
ondanks de hoge temperaturen sinds kerst ,, ligt er toch zout. het is wel iets frisser geworden ,, maar eens zien
 
echt doorroesten ? motoren met een gelast platen frame,, maar meestal is de aanslag , of in geval van lichtmetaal het weg vreten ,, vooral remklauwen .
 
Volgens mij ligt er vrijwel geen zout meer op de wegen....
laatste tijd slof weer met bakken hemelwater....
of zie ik ut verkeerd ?


ik zie op bepaalde plekken nog zat liggen, maar niet overal ,, maar het regent dus het is wel aan het weg spoelen van de week zaten de ruiten weer dicht gevroren en dan weet je het wel dat ze de boel gaan stooien ,, maar goed
 
ik zie op bepaalde plekken nog zat liggen, maar niet overal ,, maar het regent dus het is wel aan het weg spoelen van de week zaten de ruiten weer dicht gevroren en dan weet je het wel dat ze de boel gaan stooien ,, maar goed

je kunt maar zo gelijk hebben....
Voor maart gaat die van mij toch niet naar buiten....( ben meer van het afstoffen dan wassen :) )
 
ik weet gewoon dat de periode van december tot eind februari gewoon verloren is ,, kan wel qua temperatuur goed zijn, maar als die rommel er nog ligt ...
 
ik weet gewoon dat de periode van december tot eind februari gewoon verloren is ,, kan wel qua temperatuur goed zijn, maar als die rommel er nog ligt ...

Dat klopt. Maar ik kan jammer genoeg niet rijden ivm werk. Ik moet het nu echt van de weekenden hebben.
 
Ik begon zaterdagmiddag met de 'scheurweg' Delden, Bentelo, Hengevelde, Neede/Noordijk (tot de prov.weg, bij die camping...), Mooie lange bochten.
Maar toch wat frisjes..... dus toen via beckum, boeldershoek langzaam weer huiswaarts naar Borne.
Ik zag in een motorblad dat de weg Borne Saasveld in de top 10 staat van gaafste motorwagen van Nederland. (Ivm die doordraaibochten) Je kan erop stemmen.
 
Ik begon zaterdagmiddag met de 'scheurweg' Delden, Bentelo, Hengevelde, Neede/Noordijk (tot de prov.weg, bij die camping...), Mooie lange bochten.
Maar toch wat frisjes..... dus toen via beckum, boeldershoek langzaam weer huiswaarts naar Borne.
Ik zag in een motorblad dat de weg Borne Saasveld in de top 10 staat van gaafste motorwagen van Nederland. (Ivm die doordraaibochten) Je kan erop stemmen.

Ja die is ook mooi. Ik vind de weg van Tubbergen door mander richting Uelsen (D) ook zo mooi.
 
Goede tip! Is Uelsen nog de moeite waarde voor een koffiestop?
Ook vanuit Borne naar Weerselo en dan de N343 omhoog richting Hardenberg. Mooi lang stuk met lange bochten. Ik rij dan wat rond, de navi tt550 neem ik vaak niet mee, toch maar wat vaker doen.
 
Goede tip! Is Uelsen nog de moeite waarde voor een koffiestop?
Ook vanuit Borne naar Weerselo en dan de N343 omhoog richting Hardenberg. Mooi lang stuk met lange bochten. Ik rij dan wat rond, de navi tt550 neem ik vaak niet mee, toch maar wat vaker doen.

In Uelsen zit de combi supermarkt daar zit een leuke bakkerij bij.
 
Eerste 65km van het jaar zitten er weer op. :]

20200115_095847.jpg
20200115_095805.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan