Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Nee joh blauw en japans beter kan niet.
_O-

toch wel.....
rood en Italiaans :}
Groeeeeeeeeen!!! 8-):]

blijft altijd leuk hè, we hebben gewoon de mooiste hobby :t
maakt nie uit waar je op rijdt *O*

9E6E8A9D-86D7-474E-A714-361291CB672F.jpeg
 
en toch..............vind ik die rooie mooier*O*
Rijdt ook mooier..als ik in de stemming ben....en ‘de kop’ erbij wil houden.... ;)

Maar de VFR rijdt gewoon stukken makkelijker...je stapt er zo op en rijden zonder teveel na te denken.

Neem nu bijv. rondje Osnabrück, pak en beet 350km, en een mix van allerlei soorten stuurwegen. Heel vroeger nog gedaan maar nu geen denken meer aan. Ondanks dat je hele mooie stukken hebt......Borgloh/Bissendorf

Zie net links langs de Kuip nog het snoertje vd de navi, streetpilot 3 in 2007...tegenwoordig: BT draadloos en overal meegekoppeld.... _O-

9B111F18-71ED-46CE-B964-A52CA4A87D15.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Onaangenaam weer, hoeven we iig niet met motor op pad....

Gisteren onderweg veel motoren......en veel cabrio’s gezien. Tevens was een clubje Solex’en onderweg.

En dat allemaal pal langs de grens van Haaksbergen naar Rekken.

Ik moest even naar motor Eibergen, en nee geen onderdelen van de Honda eraf gevallen.
 
Mijn aankoop gisteren, alu ringetje vd olieaftapplug.....en gratis meegekregen.

Laatste keer heb ik het ringetje heel lichtjes opgeschuurd en weer gebruikt. Deze heb ik als reserve mocht ik in het najaar met de oliewissel het huidige ringetje niet meer kunnen gebruiken. Oliefilter had ik al in huis.

F4D6B615-A69A-4DD6-9D53-5008E7CB9A83.jpeg
 
mag je nog in duitsland rijden bijv naar Gildehaus lees wel dat bv beieren dicht zit voor recreatief motor rijden
 
Laatst bewerkt:
Rijdt ook mooier..als ik in de stemming ben....en ‘de kop’ erbij wil houden.... ;)

Maar de VFR rijdt gewoon stukken makkelijker...je stapt er zo op en rijden zonder teveel na te denken.

Neem nu bijv. rondje Osnabrück, pak en beet 350km, en een mix van allerlei soorten stuurwegen. Heel vroeger nog gedaan maar nu geen denken meer aan. Ondanks dat je hele mooie stukken hebt......Borgloh/Bissendorf

Zie net links langs de Kuip nog het snoertje vd de navi, streetpilot 3 in 2007...tegenwoordig: BT draadloos en overal meegekoppeld.... _O-

Bekijk bijlage 1478753
"vroeger " regelmatig gedaan wil binnenkort weer dit rondje rijden
 
Bijna klaar.
Alleen morgen ochtend rem schakelaars vervangen. En dan even lekker rondje doen.
 

Bijlagen

  • IMG_20200404_151726_589.jpg
    IMG_20200404_151726_589.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 4
In een dikke week tijd alweer 5 motorrijders omgekomen..'(
Waaronder vanmiddag een 40 jarige Enschedeër op de Losserse straat..
 
In een dikke week tijd alweer 5 motorrijders omgekomen..'(
Waaronder vanmiddag een 40 jarige Enschedeër op de Losserse straat..

Tsja niet zo leuk. Maar ook nu geldt voor iedereen / alle verkeer. Houd rekening met andere weggebruikers je bent niet alleen.
En doe een zonnebril op ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan