Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Dikke pret voor de kinderen, en de Mrs die vroeg op stap os om te fotograferen.

Ik blijf binnen aan de koffie en wacht geduldig af totdat de sneeuw gesmolten is.
 
Gisteravond sneeuwde het behoorlijk toen ik van Overdinkel terug kwam. Grote straten waren wel schoon. Dit is wat er nog van over is..
 

Bijlagen

  • 20210117_091700.jpg
    20210117_091700.jpg
    522,9 KB · Weergaven: 4
  • 20210117_091713.jpg
    20210117_091713.jpg
    509,2 KB · Weergaven: 4
Net een blokje rond gelopen; het dooit alweer.
Kindertjes die gezeten op een slee halverwege de bult blijven steken ivm gebrek aan sneeuw...dat soort dingen.
 
ja dat komt wel goed, maar de motor trek ik niet uit de stalling , omdat over een week het weer helemaal anders, winters kan zijn en anders wel over 2 weken
Ik helemaal niet, baggerweer zo.....ben zelfs vandaag ook de deur niet uitgeweest. Wel de frisse garage in en de status vd druppelladers gecontroleerd; staan in de onderhoudsmode.

Ergens in maart denk ik.....
 
dat word waarschijnlijk maart ,, al moet ik zeggen vorig jaar half februari het is maar net in welke stroming zitten we die voor een aantal weken het weer patroon bepaald
 
Motor weer teruggebracht door de dealer, hoezo een Italiaan duur in onderhoud *D

Laat het voorjaar maar vroeg komen, ben niet voor niks minder gaan werken zodat ik door de week ook overdag tijd heb om te :]
 
Motor weer teruggebracht door de dealer, hoezo een Italiaan duur in onderhoud *D

Laat het voorjaar maar vroeg komen, ben niet voor niks minder gaan werken zodat ik door de week ook overdag tijd heb om te :]
Japanners kunnen ook in de papieren lopen. Wordt je ook niet vrolijk van.

Kom op 15 graden plus al zolang niet meer gereden.
 
En de vorst is weg, voorspellingen ook vannacht boven nul, en jawel hoor , de strooikabouters gingen gisteravond nog even lekker door. Men heeft ook daar de laatste hersencel met de pekel onschadelijk gemaakt. Maar ja, het ambtelijke klootjesvolk heeft waarschijnlijk moeite om het budget te verantwoorden en zout , ja dat moet wel op. Want dat is nu eenmaal afgesproken. Waar de regel regeert is het verstand overbodig geworden. Vanmorgen in de krant : zorgbureaus zijn bronnen van fraude, en door die domme bescherming van persoonsgegevens een geweldige bron van inkomsten, O ja, de regels zijn er, en het verstand is weer eens helemaal op vakantie naar de Mediteranee . Dus, we strooien zout in onze ogen, dan zie je het tenminste niet. O ja, en ook nog een beetje op de straten als het niet vriest .
 
En de vorst is weg, voorspellingen ook vannacht boven nul, en jawel hoor , de strooikabouters gingen gisteravond nog even lekker door. Men heeft ook daar de laatste hersencel met de pekel onschadelijk gemaakt. Maar ja, het ambtelijke klootjesvolk heeft waarschijnlijk moeite om het budget te verantwoorden en zout , ja dat moet wel op. Want dat is nu eenmaal afgesproken. Waar de regel regeert is het verstand overbodig geworden. Vanmorgen in de krant : zorgbureaus zijn bronnen van fraude, en door die domme bescherming van persoonsgegevens een geweldige bron van inkomsten, O ja, de regels zijn er, en het verstand is weer eens helemaal op vakantie naar de Mediteranee . Dus, we strooien zout in onze ogen, dan zie je het tenminste niet. O ja, en ook nog een beetje op de straten als het niet vriest .
Rustig maar, je veranderd er niks aan. Dom volk regeert.
 
Stukje motorrijden helpt ook wel....... _O-

Motorfiets komt de garage niet uit, nl gisterenavond werden de fietspaden alweer voorzien van een dikke laag.

Heb er geen enkele moeite mee, kun je tenminste nog fietsen mocht het glad worden, bovendien mooie onderwerp om over te drammen....:+

Voor de rest vermaak ik me uitstekend tijdens de wintermaanden.
 
misschien als iedereen wel gaat stemmen en dan ook op oppesitie partijen en niet de huidige gevestigde partijen want dan weet je zeker dat er niks veranderd.
traditiestemmers nemen meestal niet de moeite op een verkiezingsprogramma door te neme. We zijn arrebeiers en dus PvdA, we zijn rijk en dus VVD, we zijn garistelijk en dus CDA /SGP, en hebben altijd sandalen en dus Groen Links, we zijn overal tegen en daarom PVV of SP, ga zo maar door. Maar de ambtenaren zijn de echte 5e colonne. Mooie oude serie : Yes Minister , BBC of Netflix. Dat geeft humorvol beeld van de werkelijkheid.
 
Laatst bewerkt:
traditiestemmers nemen meestal niet de moeite op een verkiezingsprogramma door te neme. We zijn arrebeiers en dus PvdW, we zijn rijk en dus VVD, we zijn garistelijk en dus CDA /SGP, en hebben altijd sandalen en dus Groen Links, we zijn overal tegen en daarom PVV of SP, ga zo maar door. Maar de ambtenaren zijn de echte 5e colonne. Mooie oude serie : Yes Minister , BBC of Netflix. Dat geeft humorvol beeld van de werkelijkheid.

je heb wel een punt, maar de groep die niet gaat stemmen , omdat het toch niet uitmaakt is erg groot want die konden wel eens een verschil maken
 
NIks mis met Rutte in de afgelopen 10 jaar ofzo, ok zijn dingen fout gegaan maar die schreeuwers hadden er zeker niks van gebakken. Die zijn te druk met zichzelf met alle gevolgen van dien.... _O-

Ik ga wederom strategisch stemmen.....

En Rutte kan bij mij niet meer stuk; mijn AOW gaat 8mnd eerder in.... *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan