Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
hoop dat je dit als een cynisch geintje bedoeld ......
Neehoor, teveel schreeuwers aan de kant die zeker geen oplossingen hebben.

Dus kies een partij die zeker niet voor wegduikt en besluiten neemt onder de mom van beter een foute besluit dan geen besluit.
 
Ach, hier in Nederland hebben wij het over het algemeen best goed voor elkaar met de politiek. Kijk goed om je heen en vraag jezelf af "zou ik dat willen in mijn land?" : Rusland, China, Noord Korea, GB, VS etc.

Nou ja toch een dingetje: in Nieuw Zeeland hebben ze wel een leuk uitziende dame als premier!
 
Ach, hier in Nederland hebben wij het over het algemeen best goed voor elkaar met de politiek. Kijk goed om je heen en vraag jezelf af "zou ik dat willen in mijn land?" : Rusland, China, Noord Korea, GB, VS etc.

Nou ja toch een dingetje: in Nieuw Zeeland hebben ze wel een leuk uitziende dame als premier!
Misschien wel kans met Ploumen..... ;)

En verder moeten wij hier niet zo klagen..en zeker gezien de censuur op andere platformen.
 
Misschien wel kans met Ploumen..... ;)

En verder moeten wij hier niet zo klagen..en zeker gezien de censuur op andere platformen.
Niet klagen hoor. Maar ik zou wel eens een recht-door-zee man aan de leiding willen hebben, iemand die niet zo draait en net als Poetin het ene zegt en het andere doet. Laat maar even gaan wat Rutte allemaal beloofd/gezegd heeft en uiteindelijk toc precies het tegenovergestelde heeft gedaan/geaccepteerd. Niet dat een ander het beter gedaan zou hebben, Asscher is net zo'n vlerk, zie zijn erfenis in Amsterdam, en zijn copy-paste Wiebes, en dan Kaag, ook zo eentje die draait als een ventilator in de koestal. En ze zijn allemaal zo geschokt, door van alles en nog wat, en dan moet er nader gestudeerd worden door een speciale commissie en ...... Bah. En de ambtenaren lachen zich een kriek, laat ze maar lekker rommelen en als het fout gaat, dan hebben we altijd nog de zwarte lakstift. En toch hebben we een redelijk goed land ! Laten we maar gaan rijden, met het vizier open,!!!
 
Misschien wel kans met Ploumen..... ;)

En verder moeten wij hier niet zo klagen..en zeker gezien de censuur op andere platformen.


op linkedin, twitter, facebook , youtube worden hele gewone dominee's en bijbel leraren gecensureerd , lijkt me niet normaal, ook mensen uit NL omdat bepaalde mensen daar nerveus van worden
 
Klopt. Een beetje minder polderen mag van mij wel. Op het werk ook "... ja en dan kunnen we met een stel nog net binnen de corona regels door, dit en dat met zijn allen doen als we daar naar toe gaan..." Gelul, stop ermee. Geen gereis iedereen thuiswerken. Het gaat toch om de bestrijding van het virus!

Nou ja, straks maar effe de druppellader op de andere motoraccu zetten. Ik heb 2 motoraccus en de accu van onze opknap eend. Wisselende contacten voor de druppellader dus..

By the way: is een auto accu uit 2014 nog de moeite om proberen de winter te overleven? De eend startmotor draaide maar langzaam met die accu...
 
Klopt. Een beetje minder polderen mag van mij wel. Op het werk ook "... ja en dan kunnen we met een stel nog net binnen de corona regels door, dit en dat met zijn allen doen als we daar naar toe gaan..." Gelul, stop ermee. Geen gereis iedereen thuiswerken. Het gaat toch om de bestrijding van het virus!

Nou ja, straks maar effe de druppellader op de andere motoraccu zetten. Ik heb 2 motoraccus en de accu van onze opknap eend. Wisselende contacten voor de druppellader dus..

By the way: is een auto accu uit 2014 nog de moeite om proberen de winter te overleven? De eend startmotor draaide maar langzaam met die accu...
Accu, gewoon proberen om met een optimate middels de hele cyclus (incl. Desulfatie stap) weer tot leven te brengen en lukt dat niet dan een nieuwe aanschaffen. Als je daar staat met een kapotte accu dan denk je had ik maar.....
 
op linkedin, twitter, facebook , youtube worden hele gewone dominee's en bijbel leraren gecensureerd , lijkt me niet normaal, ook mensen uit NL omdat bepaalde mensen daar nerveus van worden

Een democratie zonder censuur bestaat niet, dat is een utopie. Een dictatuur is gegarandeerd meer censuur.
 
Dat is standaard en daarover maak mij niet druk om....

Hopelijk maken zulke burgers zich druk om Corona...hebben wij rust.
Ben bang dat t kleine rondjes worden als ik hoor wat er boven ons hoofd hangt. 15 Km rond je postcode gebied, wie is er nu gek?
 
Yes, het regent! Alle zout weer weg. Als het morgen droog is, kleed ik mij extra warm aan, trek de cb500 uit de garage en rij een flinke ronde. Gewoon, coffee tot go halen bij een tankstation of mac. Ik heb er flink de balen van, dat thuiswerken!
 
Ben ook de hele dag thuis....maar werken ho maar, gepensioneerde hè.....

Maar om te zeggen vervelen, helemaal niet ik want ik vermaak me prima. Gisteren bij een motormaat van mij koffie drinken en plannen mbt tochten gemaakt en vandaag met de regen een bankhangdag en kleindochter erbij....houd je iig vd straat.

En morgen zien we weer.....
 
Vandaag het bobbertje (LS650) van m'n zwager van een nieuwe pakking voorzien, en mijn C310 een kleiner motortandwiel gegeven...trekt hij hopelijk beter door in toeren.
Oh ja; ook nog thuisgewerkt..😉
 
C310, Honda toch? Vroeger ook gehad en toen ik 17 was in 1984 met dat ding naar Pula in Joegoslavië gereden. Zat wel een c50 blok onder, reed ca 55kmu. Later met ss50.
We hebben nog een Honda CB50 uit 1976 te koop, met kenteken en rijdt prima. Zoon gebruikt de CB niet meer. (3 jaar lang elke schooldag Borne Hengelo gereden).


IMG_20201122_132303794.jpg
 
C310, Honda toch? Vroeger ook gehad en toen ik 17 was in 1984 met dat ding naar Pula in Joegoslavië gereden. Zat wel een c50 blok onder, reed ca 55kmu. Later met ss50.
We hebben nog een Honda CB50 uit 1976 te koop, met kenteken en rijdt prima. Zoon gebruikt de CB niet meer. (3 jaar lang elke schooldag Borne Hengelo gereden).


Bekijk bijlage 1586298

staat ie als motor of als bromfiets geregistreerd ?
 
Yes, het regent! Alle zout weer weg. Als het morgen droog is, kleed ik mij extra warm aan, trek de cb500 uit de garage en rij een flinke ronde. Gewoon, coffee tot go halen bij een tankstation of mac. Ik heb er flink de balen van, dat thuiswerken!

Dat werken kost sowieso teveel tijd :P

Deels thuiswerken (50%) beviel me wel maar werk ondertussen gewoon weer 100% op kantoor, lenen de lopende projecten zich niet zo voor. Maar gelukkig sinds 1 januari nog maar voor 32 uur en met ingang van 1 april nog maar 24 uur. Niet dat ik minder ben ga werken, gewoon parttime baan met fulltime zzp'er :+ Maar wel de mogelijkheid om door de week overdag eens de motor te pakken straks.
 
@jamesbond: ik zou zeggen MP of "Aangeboden - Honda 4-takt forum" Aangeboden - Honda 4-takt forum

C310s is Honda (uiteraard...what else).
In een ver verleden met een paar kameraden naar (toen) Tsjecho-Slowakije geweest, ik op een CD50.
Was een wereldreis voor m'n gevoel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan