Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
oefenvergunning.
Had ik in 1980 voor Losser. Eén x naar Enschede met de Honda XL125 S om huiswerk bij de biologieleraar af te leveren en meteen gepakt. |( Fl 75 boete
20200607_141346.jpg
bij de rechter, kon toen wel het net behaalde rijbewijs laten zien. :P
 
@PLR: er staat/stond recent een blauwe c310 te koop in Hengelo op MP,.van jou? Zijn die beenkappen nog te koop?

Honda
€ 0,00

Deze..? Nee, en ja...maar €€€;

"Beenkap Honda C310 (3312) · Fourstrokebarn Honda & Parts" Beenkap Honda C310 (3312) · Fourstrokebarn Honda & Parts
 
Laatst bewerkt:
Zo, even een nieuwe knipperlicht voor de vfr gekocht bij Boonstra. Was een hele tijd op MP aan het zoeken maar niet gevonden, wel een rechter daar te koop, helaas geen linker (voor) kunnen vinden.

Binnenkort sleutelen...moet toch wat doen hè.
 
Heeft er iemand een goed adresje om banden van velgen te laten halen? Ik wil namelijk graag de velgen laten coaten. Ook voor daarna het balanceren en monteren.
 
Heeft er iemand een goed adresje om banden van velgen te laten halen? Ik wil namelijk graag de velgen laten coaten. Ook voor daarna het balanceren en monteren.
Rohofstraat Almelo AMC eenmanszaak .
Erison zal het vast ook wel doen. Maar mijn voorkeur gaat uit naar AMC.
 
Gisteren toch te koud om te rijden. Dus een paar flessen water mee waterkoker aan en een emmer met schoonmaak middel mee.
 
Gisteren toch te koud om te rijden. Dus een paar flessen water mee waterkoker aan en een emmer met schoonmaak middel mee.
Gisteren slechts met ruitensproeiervloeistof gesjouwd, tanks gevuld en de ctek lader op de auto vd Mrs aangesloten. En lekker binnen aan tafel de batterijen vd afstandsbedieningen vervangen.....

Olieversen in de koude garage heb ik nog geen zin in.....
 
het is nu 09:15 en achter het huis vriest het -4 C ,, alles is nog stijf aangevroren , gelukkig hoef ik vanmorgen niet weg .
 
Mijn motorseizoen is begonnen, knipperlicht van Boonstra is aangekomen en ik heb een afspraak voor de VFR bij Stijner gemaakt incl. halen en brengen, ben nl een beetje lui.... 8-)
 
Goed geregeld! Bij vrienden die motorrijden hoor ik te vaak: nee ik kan niet mee want......moet nog nieuwe banden onder, of beurtje, remrevisie of wachten op onderdelen....en dat nog in mei / juni! Mijn stelregel is: vanaf half maart moet spul gewoon dik in orde zijn voor nieuwe ritten.
 
Goed geregeld! Bij vrienden die motorrijden hoor ik te vaak: nee ik kan niet mee want......moet nog nieuwe banden onder, of beurtje, remrevisie of wachten op onderdelen....en dat nog in mei / juni! Mijn stelregel is: vanaf half maart moet spul gewoon dik in orde zijn voor nieuwe ritten.
Amen 🙏🏻

mijn spul staat klaar mag maandag wel weer 20 graden worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan