Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Heb een gewoon 'rondje rond de kerk' gedaan, bewust géén Gilhus.
Mijn zwager is er wel geweest, zei dat hij weggestuurd werd door de politie..
 
ben benieuwd of ik mensen van hier nog tegen ben gekomen.
Almelo, Albergen, Ootmarsum, Denekamp, Beuningen, De lutte, Gildehaus, Bad bentheim, Nordhorn, Oldenzaal MAC, Vliegveld enschede, Deurningen, Saasveld, Fleringen en dan weer naar Almelo.
 
ben benieuwd of ik mensen van hier nog tegen ben gekomen.
Almelo, Albergen, Ootmarsum, Denekamp, Beuningen, De lutte, Gildehaus, Bad bentheim, Nordhorn, Oldenzaal MAC, Vliegveld enschede, Deurningen, Saasveld, Fleringen en dan weer naar Almelo.
Mij in ieder geval niet, ik heb in Lochem en omstreken gereden. Wel erg druk op alle b-wegen, hopelijk kunnen we snel Duitsland weer in.
 
ben benieuwd of ik mensen van hier nog tegen ben gekomen.
Almelo, Albergen, Ootmarsum, Denekamp, Beuningen, De lutte, Gildehaus, Bad bentheim, Nordhorn, Oldenzaal MAC, Vliegveld enschede, Deurningen, Saasveld, Fleringen en dan weer naar Almelo.

Was mogelijk geweest als mijn motor niet voor onderhoud was weggeweest :D
 
Zondag het tweede rondje van het jaar gedaan, in januari ook al even de motor gepakt. Wat een drukte en wat een lekker weer. Helaas wel een heftig ongeval onderweg gezien in Laren waarvan de bestuurder van de motor niet meer thuis komt. Dat brengt toch weer dat stemmetje in je hoofd van, pas op, teveel automobilisten slapen achter het stuur....

Vandaag 150 km gereden heerlijk morgen de ktm mee
richting Gilhuus en Denekamp

Ik kwam jou nog ergens tegen volgens mij zondag op de GT, Holterberg? Of het was een look a like.... Ik reed met groepje van 3, zwarte Duke 790, rode VTR1000 en mijn witte GT
 
Mijn eerste rondje vandaag gemaakt, seizoen 2021 is een heel klein beetje begonnen...15 km ofzo. Lekker rustig op de weg..... :]

Nu nog olieverversen/filter en klaar.
 
Zondag het tweede rondje van het jaar gedaan, in januari ook al even de motor gepakt. Wat een drukte en wat een lekker weer. Helaas wel een heftig ongeval onderweg gezien in Laren waarvan de bestuurder van de motor niet meer thuis komt. Dat brengt toch weer dat stemmetje in je hoofd van, pas op, teveel automobilisten slapen achter het stuur....



Ik kwam jou nog ergens tegen volgens mij zondag op de GT, Holterberg? Of het was een look a like.... Ik reed met groepje van 3, zwarte Duke 790, rode VTR1000 en mijn witte GT
Nee reed er zaterdag met de vfr
Zondag met de GT naar Gillhuus en denekamp motorstop geweest
 
Nou de eerste vorkpoot zit alweer in elkaar :)
Leuke kliederklus zo'n vorkpoot uit elkaar halen zeg :P
Straks beginnen met de tweede uit elkaar halen. *O*
Technisch gezien stelt zo'n vorkpoot eigenlijk helemaal niks voor...
Binnen-/buitenpoten, demper, veer, paar spacers/ringen, afdichtingen en glijbussen... En dat is het wel...
Voelt/ziet allemaal wel prima, nu hopen dat ik het ook daadwerkelijk goed heb gedaan :+
rN6LJtn.jpg

ubEvCvV.jpg

xhF08Vd.jpg
 
Thuis werken heeft toch z'n voordelen... :+

Net in mijn pauze even de andere poot uit elkaar gerost :)
De binnenpoot en demper staan horizontaal even uit te lekken..
Straks na werk laatste schoonmaak en weer in elkaar prutsen *O*

9SwIjbD.jpg

"in mijn pauze" ja ja.... gewoon hele dag aan de hobby, een af en toe even teams checken of er iemand wat gevraagd heeft zeker ;)
 
Ik moet nog op gang komen, ik was al vroeg uit maar motorrijden komt er nog niet van. Gisteren nog een kort rondje gereden bij Buurse eo. Sta er elke keer van te kijken dat het VFR blokje super mooi en stil draait.

Na het olieverversen as donderdag ga ik echt beginnen zegmaar........ :]
 
Oh, nou ik heb mijn klassieke auto vanmiddag onderhanden genomen....ctek afgekoppeld en na een paar slagen gelijk aangesprongen. Naar buiten gereden om te poetsen alles ff nagelopen incl. wielmoeren op 130nm......en vanaf morgen, 1 mrt mag hij weer de straat op....
 
Terug
Bovenaan Onderaan