Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Oh, nou ik heb mijn klassieke auto vanmiddag onderhanden genomen....ctek afgekoppeld en na een paar slagen gelijk aangesprongen. Naar buiten gereden om te poetsen alles ff nagelopen incl. wielmoeren op 130nm......en vanaf morgen, 1 mrt mag hij weer de straat op....
Wat van mooie klassieke heb je als ik mag vragen?
 
Nou, ik heb een gewone Carrera......staat tenminste het staat op de motorklep.

BB1D5494-4F03-450E-A3C1-487C1BFBE1A1.jpeg
 
Gave Porsche. Onze grijze eend (ophokplicht) uit 1983 is nu ook klaar (vinden wij dan hè, haha). Andere benzinetank met nwe vlotter, gelast voor 200€ (Duckservice Gildehaus!), nwe apk, nw contactslot en roest weggewerkt, bodemplaten binnen gelakt, nwe stoelbekleding etc. Zag vanmorgen wel zout op de weg hier in Borne..... Nou ja, volgende week maar eens de weg op met dat ding. Startte iig in de garage!!!!, was te ruiken in de woonkamer 😀.
O ja, x-ding ontvangen voor gsm bevestiging a h motorstuur (ik heb geen Navi op de cb500, alleen tt op de Africatwin).
 
Gave Porsche. Onze grijze eend (ophokplicht) uit 1983 is nu ook klaar (vinden wij dan hè, haha). Andere benzinetank met nwe vlotter, gelast voor 200€ (Duckservice Gildehaus!), nwe apk, nw contactslot en roest weggewerkt, bodemplaten binnen gelakt, nwe stoelbekleding etc. Zag vanmorgen wel zout op de weg hier in Borne..... Nou ja, volgende week maar eens de weg op met dat ding. Startte iig in de garage!!!!, was te ruiken in de woonkamer 😀.
O ja, x-ding ontvangen voor gsm bevestiging a h motorstuur (ik heb geen Navi op de cb500, alleen tt op de Africatwin).
Ik heb wel eens gehoord dat je bijna een hele Eend kunt demonteren met een sleutel 10.

ik heb verder niks klassieks een Fiat 500 en Seat altea Freetrack 4x4 200pk fijne wagens.
 
Gave Porsche. Onze grijze eend (ophokplicht) uit 1983 is nu ook klaar (vinden wij dan hè, haha). Andere benzinetank met nwe vlotter, gelast voor 200€ (Duckservice Gildehaus!), nwe apk, nw contactslot en roest weggewerkt, bodemplaten binnen gelakt, nwe stoelbekleding etc. Zag vanmorgen wel zout op de weg hier in Borne..... Nou ja, volgende week maar eens de weg op met dat ding. Startte iig in de garage!!!!, was te ruiken in de woonkamer 😀.
O ja, x-ding ontvangen voor gsm bevestiging a h motorstuur (ik heb geen Navi op de cb500, alleen tt op de Africatwin).
Iig je bent samen met je zoon aan het sleutelen. Mijn kinderen hebben helemaal niks met auto’s/motoren, dus ik beperk me tot het helpen bij de verbouwingen etc in hun huizen..... _O- ...en de laatste jaren oppassen bij de kleinkinderen want daar kun je druk mee zijn. Ook nu met covid voor een extra tandje erbij....

Roest, nauwelijks behalve een klein gaatje onder bij de voorste spatbord. En dat eindigde 5 jaar gelden met alles rondom onder, keivanger, dorpelplaten etc aanpakken. En nu nog steeds als nieuw want ik rij nauwelijks in slecht weer...

Al met al een goed aankoop want ik hem voordat de gekte rondom prijzen van klassiekers gekocht.....helaas maar enkele jaren MRB vrij gereden en nu kwarttarief.

Moet nu wel sleutelen omdat gisteren mijn passengiersraam uit de vangers is geschoten, deurpaneel moet er af...
110F09CC-FCAD-4BF0-A7DB-7397A927296E.jpeg
 
Toch ook netjes..... :]

Als ik 350km op een hele dag rij, bijv. rondje Osnabrück, dan is dat ook meer dan voldoende.

En ik heb zojuist Pietje gezien en de winter keert terug....dus het blijft 25km bij mij.
Die van mij blijft de komende 2 weken ook weer binnen. Het wordt totaal geen weer.
 
Net eventjes gereden. Begon wel snel fris te worden zo later in de middag..
Mooie klusjes voor komende tijd aan de VFR nog: koelvloeistof verversen en nieuwe ketting klinken.

Dan is de Kawasaki aan de beurt :)
Klepdeksel pakking, nieuwe koelvloeistof, olie, remvloeistof en alles er weer op-/aan monteren :)
 
Motor is zojuist opgehaald voor een dal-uren beurt bij Stijner, is ie mooi klaar voordat de gekte losbreekt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan