Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Wat voor zichthuis })

IMG-20210305-WA0005.jpg
 
Zolang het nog koud blijft ga ik echt niet op een motor zitten.
het is meer nachts dat het echt koud is na 10:00 word het snel beter zeker met de zon erbij
maar waar ik me meer afvraag , gaan ze toch strooien ?? elders hadden ze dat wel gedaan.

lastig ik spreek met een mogelijke koper van de de 850 en die wil rond rijden ,, maar niet als dat zout er ligt of als ie hem gekocht heeft.
 
het is meer nachts dat het echt koud is na 10:00 word het snel beter zeker met de zon erbij
maar waar ik me meer afvraag , gaan ze toch strooien ?? elders hadden ze dat wel gedaan.

lastig ik spreek met een mogelijke koper van de de 850 en die wil rond rijden ,, maar niet als dat zout er ligt of als ie hem gekocht heeft.
Ik heb ze nog niet gezien. Ik heb ook niet echt last gehad van zout op de raam van de bus.
 
het is meer nachts dat het echt koud is na 10:00 word het snel beter zeker met de zon erbij
maar waar ik me meer afvraag , gaan ze toch strooien ?? elders hadden ze dat wel gedaan.

lastig ik spreek met een mogelijke koper van de de 850 en die wil rond rijden ,, maar niet als dat zout er ligt of als ie hem gekocht heeft.
Gewoon doen en verkope
 
het is meer nachts dat het echt koud is na 10:00 word het snel beter zeker met de zon erbij
maar waar ik me meer afvraag , gaan ze toch strooien ?? elders hadden ze dat wel gedaan.

lastig ik spreek met een mogelijke koper van de de 850 en die wil rond rijden ,, maar niet als dat zout er ligt of als ie hem gekocht heeft.
Lekker rond laten rijden. Zie je niks van.
 
Even nadien bij de wascabine nevelen is voldoende.... :? ....en dus niet met de lans bij lagers ed sproeien.
 
Nou, ik koppel de optimate nog niet af.......bovendien een nieuwe accu rustig op volle lading brengen is ook niet verkeerd.

De vorige accu, merk Hemelvaart, heeft het bij mij 4 jaar uitgehouden.... 8-)

EFA6C58F-CAA7-4114-853A-A98DD987C260.jpeg
 
Vrees dat ik van de week de accu er ook maar weer uitlepel. Of de voorspellingen richting het weekend moeten nog iets naar boven bijgesteld worden maar dat verwacht ik niet.
 
Uit ervaring weet ik dat 6 weken stilstaan te lang is. Het is een tweecilinder die wel wat vraagt van de accu. Dat er dan ook nog eens een alarm op zit helpt niet mee.
Ok, je weet zelf ook het best hoe te handelen. Er stond hier een Kawa EN6 en nog wat in de schuur. 3 Maanden stil. Druk op de knop en draaien dat ding. Niks druppelader of zo.
 
nog niet ,, er is wel wat interesse , maar ze bieden erg laag, ben tevreden als ik krijg als ik hem inruil ergens aanbied.
Bekend gegeven, je liefdesbaby is altijd meer waard voor jou dan voor een ander. Dat is nu eenmaal de handel, totdat je een gelijkgestemde aantreft. Of je moet lang wachten, of je moet snel handelen en weg met het spul.
 
Bekend gegeven, je liefdesbaby is altijd meer waard voor jou dan voor een ander. Dat is nu eenmaal de handel, totdat je een gelijkgestemde aantreft. Of je moet lang wachten, of je moet snel handelen en weg met het spul.
nou nee meestal krijg je particulier meer dan bij inruil , als ik zie wat er gevraagd word voor het oude model is mijn prijs voor het laatste model met alleen maar voordelen gewoon goed, mensen denken dat ik niet zou weten wat ik heb, en anders rij ik nog wel even door.
 
Mijn ervaring is ook dat je particulier meer geld krijgt, je moet er alleen wel alle "gezeur" voor willen hebben van mensen die van alles te mitsen en maren hebben. Eigenlijk willen ze particulier kopen omdat dit goedkoper is dan bij de dealer, maar willen het liefst wel dat je dezelfde garanties geeft als bij de dealer, ofwel voor een dubbeltje op de eerste rij. In ieder geval succes, hopelijk tref je een liefhebber! :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan