Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Morgen samen met m'n twee broers een rondje Twente. Gl 1200, St1300 en een K1600. Ik heb er zin aan! 😍
 

Bijlagen

  • IMG-20210416-WA0000.jpg
    IMG-20210416-WA0000.jpg
    112,5 KB · Weergaven: 6
Ik kom van een lange wandeling in de natuur, Zwilbrock eo, en jahoor, ik kon de motoren luid en duidelijk horen....._O-
 
Moest gisteren helaas werken. Wel weer 2 motoren met pech op weg geholpen. Mooie groene speedtriple in Hengelo en een Moto Gucci in Deventer. Scheelt als je met n bus vol met gereedschap rondrijd. Moet nog steeds de cilinderkop vervangen voordat ik kan rijden maar afstuderen gaat voor :(
 
het heeft geregend , mooi het laatste zout weg waar dat nog lag, vandaag ff een rondje doen en morgen naar het werk met de GS
 
Van 't weekend met mien pa een mooi ritje gemaakt door Twente :)
Lekker 2 en een half uur of zo rond gebanjerd.
Van mij mocht het nog wel iéts warmer, maar het was al heerlijk :Y *O*
 
Wil je donderdag een rondje toeren Dion ?

ben vanmiddag geweest ,, donderdag moet ik werken , als het ff kan ga ik wel met de motor naar het werk

ff getankt ding is best zuinig 80 in 6 1 op 22 ,, over de hele tank 1 op 19,3 vind ik een goede score voor een 1200 cc ,, en echt wel door gereden , ff eens zien wat ik scoor als ik wat gewoner rond rij .



BMW R1200GS 2011_ (23).jpg
 
Kwam vanmiddag vanuit Zwolle zat motorrijders gezien. Maar ook genoeg politie in de buurt van de bult.
Je leest vaak genoeg dat de politie in de kop van Overijssel bekeuringen uitschrijven en rijbewijzen invorderen, kortom erg aktief.

Zout is hier gisterenmiddag wel weggespoeld, kwam flink naar beneden......
 
Terug
Bovenaan Onderaan