Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Je leest vaak genoeg dat de politie in de kop van Overijssel bekeuringen uitschrijven en rijbewijzen invorderen, kortom erg aktief.

Zout is hier gisterenmiddag wel weggespoeld, kwam flink naar beneden......

gister einde middag wat druppels hier, maar daar voor had het al redelijk geregend vandaag 2e dag met de GS naar het werk , gaat lekker.

BMW R1200SG 2011 03.jpg
 
Moet je ver voor het werk?
Als je maar een klein stukje hoeft lijkt mij dat niks met de motor .

Almelo - Hengelo aan de Enschede kant, maar ik ga altijd binnen door langs Delden en Bentelo dan is het wat meer, en als ik tijd en zin heb trek ik het nog verder door Hengevelde Haaksbergen
 
hoop alleen dat ze niet gaan strooien omdat het waarschijnlijk vannacht 1 C terwijl het ruim boven nu was bijna 15 C dan koelt de grond niet voldoende af om te kunnen bevriezen, maar snappen ze dat wel bij de gemeente ?
 
hoop alleen dat ze niet gaan strooien omdat het waarschijnlijk vannacht 1 C terwijl het ruim boven nu was bijna 15 C dan koelt de grond niet voldoende af om te kunnen bevriezen, maar snappen ze dat wel bij de gemeente ?
Gemeente Almelo: nee strooien het moet op.
Heb maandag verplicht vrij dus hoop dan ff lekker de motor te kunnen pakken.
 
Ik niet, na de prik met AstraZeneca van gisteren voel ik me een beetje lamlendig. Verwarming hoog op en nog koud.

Nou ben aardig soepel voor en 65+ maar even een tukje op de bank lukt ook niet, zere gewrichten...of vaker met de dus en wordt het vanzelf beter.... :]
 
Ik niet, na de prik met AstraZeneca van gisteren voel ik me een beetje lamlendig. Verwarming hoog op en nog koud.

Nou ben aardig soepel voor en 65+ maar even een tukje op de bank lukt ook niet, zere gewrichten...of vaker met de dus en wordt het vanzelf beter.... :]
Sterkte.
 
Ik niet, na de prik met AstraZeneca van gisteren voel ik me een beetje lamlendig. Verwarming hoog op en nog koud.

Nou ben aardig soepel voor en 65+ maar even een tukje op de bank lukt ook niet, zere gewrichten...of vaker met de dus en wordt het vanzelf beter.... :]

ik neem hem niet ,, vind het niet nodig dat mensen die geen risico groep zijn hem toch zouden nemen, wil iemand wel moet dat kunnen wil je niet moet dat ook kunnen zonder sociale uitsluiting of ander geneuzel

net met m'n zoon die zijn rijbewijs B heeft gehaald het eerst rondje gereden, hij heeft helaas geen interesse voor A
 
ik neem hem niet ,, vind het niet nodig dat mensen die geen risico groep zijn hem toch zouden nemen, wil iemand wel moet dat kunnen wil je niet moet dat ook kunnen zonder sociale uitsluiting of ander geneuzel

net met m'n zoon die zijn rijbewijs B heeft gehaald het eerst rondje gereden, hij heeft helaas geen interesse voor A
Gefeliciteerd, nog niet. Komt wel
 
Ik niet, na de prik met AstraZeneca van gisteren voel ik me een beetje lamlendig. Verwarming hoog op en nog koud.

Nou ben aardig soepel voor en 65+ maar even een tukje op de bank lukt ook niet, zere gewrichten...of vaker met de dus en wordt het vanzelf beter.... :]
Wel eens een vaccinatie tegen Gele Koorts gehad, of Hepatitis, of andere tropische ziekten, of zelfs een jaarlijkse griepprik ? Dan valt dit allemaal in dezelfde categorie van even niet lekker zijn, en de bijwerkingen en of risico's zijn gewoon kleiner dan met sommige van die anti-tropical diseases. Van mijn baas, Boskalis mocht je een paar dagen rustig aan doen, we waren het gewend om de paar jaar even langs het Havenziekenuis te gaan. Je zeurde gewoon niet.
Mensen om me heen kregen ook Pfizer, twee dagen behoorlijke pijn in de arm, niet anders dan bij tetanus oid, en daarna weer helemaal gewoon.. Ik ga echt niet meer naast iemand zitten die niet geprikt is, ondanks de vaccinatie blijft er nog wat kans dat je toch door iemand besmet wordt. Net als iemand stinkt, daar blijf je dan ook een beetje uit de buurt.
 
Wel eens een vaccinatie tegen Gele Koorts gehad, of Hepatitis, of andere tropische ziekten, of zelfs een jaarlijkse griepprik ? Dan valt dit allemaal in dezelfde categorie van even niet lekker zijn, en de bijwerkingen en of risico's zijn gewoon kleiner dan met sommige van die anti-tropical diseases. Van mijn baas, Boskalis mocht je een paar dagen rustig aan doen, we waren het gewend om de paar jaar even langs het Havenziekenuis te gaan. Je zeurde gewoon niet.
Mensen om me heen kregen ook Pfizer, twee dagen behoorlijke pijn in de arm, niet anders dan bij tetanus oid, en daarna weer helemaal gewoon.. Ik ga echt niet meer naast iemand zitten die niet geprikt is, ondanks de vaccinatie blijft er nog wat kans dat je toch door iemand besmet wordt. Net als iemand stinkt, daar blijf je dan ook een beetje uit de buurt.

Tegen gewone vaccinaties heb ik ook geen probleem al weet ik dat daar ook wel wat problemen mee zijn, maar die zijn wel aardig in beeld, deze techniek is erg nieuw voor het eerst op zo'n grote schaal toegepast. en ik heb principiële bezwaren dat men materiaal van geaborteerde baby's in verwerkt heeft, die baby's zijn dan wel niet voor dit doel geaborteerd maar toch.

het is me ook veel te snel op de markt gebracht normaal duurt de test fase jaren en nu enkele weken, weet niet of je nu nog steeds een papier moet tekenen ? misschien dat je eens kan verdiepen , als je een goede vaccinatie heb zou het je jeuken wat een ander wel of niet genomen heeft, en als dat nu wel uit maakt zou je zelf de vraag kunnen stellen wat is nu de meerwaarde t.o.v. de vermeende voordelen.
Heb een aantal experts horen zeggen dat de kans op DNA mutatie erg groot is met best wel serieuze ellende tot gevolg en die is niet meer terug te draaien, en nu valt het mee een paar dagen gammel , maar als over enige tijd er piek komt onder de gevaccineerden met dingen als auto immuun aandoeningen , extreem vatbaar voor tumoren, extreem vatbaar voor gemuteerde covid infecties , en dit alles ondanks dat 90 % van de bevolking niet eens ziek word of hooguit milde klachten heeft, logisch zou het zijn dat je alleen de kwetsbaren vaccineert als je echt een goed werkend midden dat zich bewezen heeft met solide wetenschappelijk bewijs dat ontbreekt nu compleet. en ook dit zeggen de experts, maar ze hebben bij de overheid alleen experts aangenomen die zeggen ,, alles dicht en plat , maakt niet uit dat de economie verwoest word, mensen alles kwijt raken bedrijven , banen , huizen, schooljaren verziekt, mensen die al meer dan een jaar in grote angst leven voor iets wat maar een beetje dodelijker is dan een zware seizoengriep . wel vervelend als het jou overkomt.

maar goed ,, on topic, ik heb een ruitje gekocht op MP , hopelijk gaat ie vandaag mijn kant op
 
tegenwoordig worden mensen wappies genoemd omdat ze een andere mening hebben, lijkt me een teken van zwakte eigenlijk.

Prima dat jij het op jezelf betrekt, maar ik heb je nergens bij naam genoemd.

Ik kan mijn mening vormen op basis van hetgeen experts zeggen, maar er zijn experts te vinden voor beide kanten. Dus het is net maar waar je je oor naar hangt en komt het er op neer dat je je eigen mening moet vormen en het zelf moet afwegen. Zolang jij nog in je handtekening praat over de (r)overheid ben je in mijn beleving bij voorbaat al gekleurd (en nu noem ik je dus wel bij naam).

Ik neem de vaccinatie wel zodra deze beschikbaar is voor mij. Ben in mijn leven nu drie keer dermate ziek geweest dat mij dit al met al een jaar of 2 heeft gekost. De risico's die ik loop als ik mij niet laat vaccineren zijn groter dan wanneer ik mij wel laat vaccineren. Trek ik aan het verkeerde einde met het vaccineren, so be it.
 
veel mensen weten pas sinds de toeslagen affaire dat de overheid geen schone handen heeft, ik al heel wat langer, heb ff wat te veel gezien achter de schermen wat ze doen en wat er gebeurt is.

je heb gelijk je heb aan beide kanten experts, maar de ene kant noemt de andere kant wappies, veel mensen geloven de regering nog op hun woord en wat er in de media gepubliceerd word, en zijn dan geschokt als dat tegen gesproken word.
niet iedereen is even ver.

maar als jij je prettig voelt met een spuit moet je dat voor al doen, ik vind het alleen ontzettend jammer dat groepen tegen over elkaar uitgespeeld worden, en als die inentig paspoorten komen je gewoon ergens niet in komt, dat zou ik heel erg vinden.

kreeg een brief van de school van mijn dochter , ze gaan daar preventief testen met die zelf testen waar van bekend is dat de nauwkeurigheid toch wel wat te wensen overlaat ,, zo op het niveau als je een zakdoek kan vol snuiten ben je zwaar verkouden.
Zo'n test maatschappij moeten we echt niet willen , mensen testen zonder klachten of enige ziekte kenmerk.

mensen zien niet wat er eigenlijk gaande is en wat men kan gaan doen met zoiets als de spoed wet, en als iedereen de spuit gehad word het echt niet meer zoals we gewend waren 14 maanden geleden, dat komt echt niet terug voorlopig
1619188014750.png


ik weet van vrienden, familie in de VS dat dit echt zo is, maar veel mensen in NL niet


En dat is jammer, want zeer veel is ons ontnomen , zoals het er nu uit ziet kunnen we dit jaar weer niet op vakantie.
we zijn deze zomer niet eens in ons gezin te gelijk allemaal vrij vanwege de corona roosters...
 
Als ik alleen deze tabel zie weet ik niet of het wel zo’n succes is
 

Bijlagen

  • 4BFD6D5F-24D4-49A7-B9A9-1B00392BC065.png
    4BFD6D5F-24D4-49A7-B9A9-1B00392BC065.png
    28,8 KB · Weergaven: 12
Gezond verstand wel blijven gebruiken....anderen hoeven mij zeker niet te overtuigen wat wel of niet te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan