Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Ach bekeuringen, ik ben altijd braaf geweest gezien mijn track record.....In de bijna 50 jaar motorrijden slechts 2 gehad..ergens in ‘70 te Losser en begin 2000 in Almelo; van die 10km/h te hard bekeuringen.

En dat terwijl ik ver er boven heb gereden.....in DL want daar mag het, wat overigens heel erg gauw verveeld.

Nee, in NL lekker touren en genieten.....totdat ik beroerd wordt van die k-drempels.
 
Ondanks dat ik ruim 10k per jaar op de scooter reed in de omgeving van Apeldoorn, Arnhem etc nooit een boete gehad..... Klasgenoten belden mij op als ze een controle zag zodat ik altijd een andere route kon nemen. Maar ik denk dat ik ook een engeltje op m'n schouder heb gehad.





Sterker nog, ik heb nog nooit een controle gehad op welk voertuig dan ook. Heb zelfs nog nooit m'n rijbewijs moeten laten zien terwijl ik toch 40k per jaar rijd...

als ik een controle zag en ik was gezien stapte ik af, maakt ik heel snel het visje van de ketting los en liep dan rustig door ,, m'n ketting is gebroken ,, maar kijk maar wat ,, kon gewoon door lopen ,, en ik had een ventiel dopje van een lada daar mee kan je een ventiel los draaien ,, en dan had ik een lekke band, kon ik ook gewoon door lopen . maar je wist waar ze stonden ,, en zodra je wat mensen opvallend onopvallend aan het doen en redelijk wat motor agenten wist je thuis blijven of andere route ..
en ik kon ook vrij snel de gaskabel los krijgen , gaskabel gebroken ,, ik reed op een oude Zundapp en Peugeot waar je toch niet van op keek als er wat stuk was , ze zeiden wel het zit je ook niet mee steeds je brommer kapot ,, geen geld.nl hadden ze wel vaker gezien....

Ach bekeuringen, ik ben altijd braaf geweest gezien mijn track record.....In de bijna 50 jaar motorrijden slechts 2 gehad..ergens in ‘70 te Losser en begin 2000 in Almelo; van die 10km/h te hard bekeuringen.

En dat terwijl ik ver er boven heb gereden.....in DL want daar mag het, wat overigens heel erg gauw verveeld.

Nee, in NL lekker touren en genieten.....totdat ik beroerd wordt van die k-drempels.

all road kopen ,,, drempels nergens last van
 
Goede middag iedereen :W
Iedereen gezond hier ? :]
Afgelopen maandag 26 April ben ik terug verhuisd naar Nederland , woon nu vlakbij mijn ouders in Brielle en ga binnenkort weer aan het werk in de industrie hier in de botlek.

Zal Binnenkort weer eens een weekend langs komen om lekker te toeren , zal het dan wel aangeven wanneer ik precies kom rijden. :]

Gr Dennis
 
Goede middag iedereen :W
Iedereen gezond hier ? :]
Afgelopen maandag 26 April ben ik terug verhuisd naar Nederland , woon nu vlakbij mijn ouders in Brielle en ga binnenkort weer aan het werk in de industrie hier in de botlek.

Zal Binnenkort weer eens een weekend langs komen om lekker te toeren , zal het dan wel aangeven wanneer ik precies kom rijden. :]

Gr Dennis

welkom terug , had je nog een motor ?
 
als ik een controle zag en ik was gezien stapte ik af, maakt ik heel snel het visje van de ketting los en liep dan rustig door ,, m'n ketting is gebroken ,, maar kijk maar wat ,, kon gewoon door lopen ,, en ik had een ventiel dopje van een lada daar mee kan je een ventiel los draaien ,, en dan had ik een lekke band, kon ik ook gewoon door lopen . maar je wist waar ze stonden ,, en zodra je wat mensen opvallend onopvallend aan het doen en redelijk wat motor agenten wist je thuis blijven of andere route ..
en ik kon ook vrij snel de gaskabel los krijgen , gaskabel gebroken ,, ik reed op een oude Zundapp en Peugeot waar je toch niet van op keek als er wat stuk was , ze zeiden wel het zit je ook niet mee steeds je brommer kapot ,, geen geld.nl hadden ze wel vaker gezien....



all road kopen ,,, drempels nergens last van
Nope, komt bij mij niet in de garage.
 
Ach bekeuringen, ik ben altijd braaf geweest gezien mijn track record.....In de bijna 50 jaar motorrijden slechts 2 gehad..ergens in ‘70 te Losser en begin 2000 in Almelo; van die 10km/h te hard bekeuringen.

En dat terwijl ik ver er boven heb gereden.....in DL want daar mag het, wat overigens heel erg gauw verveeld.

Nee, in NL lekker touren en genieten.....totdat ik beroerd wordt van die k-drempels.
afkloppen inmiddels 5 jaar mijn auto rijbewijs en geen bekeuringen.
Ik rijd 800 tot 1000km per week voor mijn werk en dan ook nog een kleine 100 prive met de auto.
 
Goede middag iedereen :W
Iedereen gezond hier ? :]
Afgelopen maandag 26 April ben ik terug verhuisd naar Nederland , woon nu vlakbij mijn ouders in Brielle en ga binnenkort weer aan het werk in de industrie hier in de botlek.

Zal Binnenkort weer eens een weekend langs komen om lekker te toeren , zal het dan wel aangeven wanneer ik precies kom rijden. :]

Gr Dennis
Hey Dennis wat is dat nou??
Paar maandjes terug las ik iets in de trant van ik kom never nooit meer terug.
Maar wb dan maar👍🤔.
Robert en ik gaan een weekje naar de Harz deze zomer,misschien kan en wil je mee?
En ritje doen is altijd leuk.
Heb je je fj wel kunnen redden uit Tsjechië? 😇😂
 
welkom terug , had je nog een motor ?
ik had nog een xjr 1300 inderdaad , maar die is toen in Almelo verbouwd naar cafe racer en verkocht.

Deze huidige xjr 1300 heb ik nu al ruim 11 jaar in bezit
16.jpg
IMG_20210424_171527.jpg
 
Hey Dennis wat is dat nou??
Paar maandjes terug las ik iets in de trant van ik kom never nooit meer terug.
Maar wb dan maar👍🤔.
Robert en ik gaan een weekje naar de Harz deze zomer,misschien kan en wil je mee?
En ritje doen is altijd leuk.
Heb je je fj wel kunnen redden uit Tsjechië? 😇😂
Tsja soms gaan dingen niet zoals gehoopt in het leven , het was een poging waard en de intenties waren goed , het mocht alleen niet zo zijn. Een telefoontje van mijn oude werkgever was het zetje wat nodig was .

Een FJ heb ik wel gehad maar dat was 6 jaar terug en die leeft niet meer. De XJR stond gewoon nog op NL kenteken.
 
Ik twijfel aangezien het mooi weer is, zal vanmiddag stuiterdruk worden op de wegen....nog even afstemmen met de Mrs en/of vd week en rondje.

Anders misschien een rit in die platgeslagen kever van mij.

Of gewoon op de fiets, dan doe ik ook even mee met de grijze massa........ _O-
 
Ik twijfel aangezien het mooi weer is, zal vanmiddag stuiterdruk worden op de wegen....nog even afstemmen met de Mrs en/of vd week en rondje.

Anders misschien een rit in die platgeslagen kever van mij.

Of gewoon op de fiets, dan doe ik ook even mee met de grijze massa........ _O-
Ducati-e-bike.jpg

_O-
 
Ik hou helemaal niet van dat ducati zooi erom heen. Kom je van die figuren tegen die een kapitaal hebben uitgegeven ducati kleding en tot en met ventielen met de logo’s erop.....jakkes. Mijn periode correcte texport pak en plastic ventielen zijn meer dan genoeg van de Audi group.
:t8)7:}
 
Ik twijfel aangezien het mooi weer is, zal vanmiddag stuiterdruk worden op de wegen....nog even afstemmen met de Mrs en/of vd week en rondje.

Anders misschien een rit in die platgeslagen kever van mij.

Of gewoon op de fiets, dan doe ik ook even mee met de grijze massa........ _O-

Ik kijk even aan hoe druk het vanmiddag is, anders wordt het op de koffie bij moeders (schijnt een aparte dag te zijn vandaag). Vanavond tijdens etenstijd is het wel rustig op de weg verwacht ik voor een mooi stukje :]
 
Ik kijk even aan hoe druk het vanmiddag is, anders wordt het op de koffie bij moeders (schijnt een aparte dag te zijn vandaag). Vanavond tijdens etenstijd is het wel rustig op de weg verwacht ik voor een mooi stukje :]
Wij zijn ‘wat’ opgeschoven in leeftijd, net een mooie bos door bloemist aan de deur afgeleverd; onze zoon moet werken dus die heeft het zo afgehandeld. En van onze dochter hebben wij een bos vd week meegenomen.

Kortom, wij hebben de handen vrij....
 
Terug
Bovenaan Onderaan