Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
die verrekte belegging verzamelaars, die wagens komen dan ook zelden buiten, zonde ,, puur om veel mogelijk rendement te kunnen maken.
heb wel eens een documentaire gezien dat sommige wagens jaren in handen van zo'n "liefhebber" waren en dan hooguit een paar honderd km gereden hebben in die tijd en vaak konden ze ook niet eens goed rijden.
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond nog een mooie tocht gemaakt, ongemerkt rij je dan ca 100km. Nabij Ootmarsum tegen de Duitse grens aan. Normaal druk met fietsers en wandelaars, maar na 18u vrijwel leeg! Zonder Navi gewoon lukraak links en rechts.

IMG_20210512_192408990_HDR.jpg
 
Kid, ‘s avonds daar altijd rustig als iedereen achter de warme hap zit. Ik ben met mooi weer in de avonduren daar ook vaak te vinden, mooie boog in noord-twente en rond 1-2 uurtjes onderweg. Even stoppen in de Lutte voor een sinas oid en dan op weg naar huis; 100km... :]

Bovendien het verveeld daar nooit, spannende route optie brengt je regelmatig op leuke wegen.

Gisteren met de auto daar geweest...wilmersberg etc.
 
Ja droog gehouden. Af en toe dreigde het te regenen maar ach, ben je ook weer vlot thuis. Getankt in Weerselo, volgens mij goedkoop hier in de regio.
 
Ben net terug, klein rondje gedaan van 55km.
Lekker temperatuurtje, maar een verraderlijk laag hangende zon...
 
Ben net terug, klein rondje gedaan van 55km.
Lekker temperatuurtje, maar een verraderlijk laag hangende zon...

Was inderdaad oppassen met de zon, zeker als je de "verkeerde" kant op rijd. Daarom rij ik ook 's avonds met een donker vizier, die ook nog eens is voorzien van een donkere pinlock.
 
Met een app: chayns
dus met een app kan je aanmelden , en dan word je gratis getest en mag je de grens weer over ?
dat was toch voor mensen die over de grens werken en bepaalde andere situaties ?
je moet toch op één of andere manier kunnen hardmaken dat je de grens over moet ??
 
Corona-noodrem gaat eraf in Duitse grensstreek

wel erg jammer dat je nog steeds een test moet overleggen, en een GGD test bewijs niet afdoende is , met die achterlijke astro prijzen aan de pomp zou het veel besparen , en wil weer kunnen toeren over de grens , dat gaat zo fijn met de GS
Wij grenzen niet aan kreis borken maar aan nordrein westfalen.
En daar is nog geen versoepeling van de maatregelen.
Hopelijk weer snel want mijn benzinevoorraad is er bijna doorheen 😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan