Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
1635004780907.png

vanmiddag een rondje gedaan met de GS
 
Het was nog best te doen vanmiddag, toch nog een rondje van ca. 80 km gemaakt. Wel worden de wegen steeds smeriger dus wel een paar keer gehad dat het achterwiel een stapje zette.
 
Het was nog best te doen vanmiddag, toch nog een rondje van ca. 80 km gemaakt. Wel worden de wegen steeds smeriger dus wel een paar keer gehad dat het achterwiel een stapje zette.
Had ik vanmorgen ook een keer, op een put…|(.….niet opgelet dus toen het een beetje nat was.
 
Opletten geblazen dus. Morgen nog een rondje in de planning. Heel misschien aankomende week nog naar Zuid Limburg voor de Mergelandroute. Maar dat is woensdag even bekijken :t
 
'smiddags nog een klein rondje op het AWO-span gedaan; was erg druk met motoren nog inderdaad toen het zonnetje goed doorgekomen was en de temperatuur aangenaam werd
 
'S Middags ook nog een rondje getoerd rondom bad bentheim 60km. Heerlijk weer en vaak mijn hand opgestoken. Vond het 's ochtend nog net te koud. Weer mag van mij zo blijven....
 
In de garage nieuwe voor-knipperlichten gemonteerd en, stekkerverbindingen gecontroleerd (groene aanslag na 20 jaar) en met k60 spray gereinigd.
Ik wil nog een wat fellere Philips koplamp kopen (high vision of zoiets). Ik heb de boel toch open.
Moet in de kerstvakantie nieuwe achterband.
Wil nog bestellen bij Louis: tt500 mount incl oplader. Dan is de TT makkelijk te gebruiken op de Africatwin en op de cb500.
IMG_20211026_134024431.jpg



IMG_20211026_175305993.jpg

Deze klussen hebben geen prioriteit. Maar.........ik vind dit vele malen leuker dan bezig zijn met onze eend 2cv6 (de vele roestbulten niet aanraken, dan onmiddellijk een gat) en met het schilderen van bijvoorbeeld een woonkamer muur..
Ik heb wel geluk met een garage met verwarming en vloerkleed enz...
 
Laatst bewerkt:
Geen (motor/auto) klussen hier, slechts de VFR ff een kleine wasbeurt geven staat op het lijstje.

Verveel me niet met klussen in en rond huis want die gaan door.…._O-
 
Ik trap hem zo aan naar Zuid Limburg. Nachtje kamperen en de Mergellandroute rijden. Even 2 dagen er tussenuit8-)
Veel plezier…..:]

Ik moet vanmiddag verplicht thuis zitten, nieuw meubilair en ‘het goed‘ komt de oude meuk ophalen….na ruim 20 jaar komt hier iets nieuws, en waarschijnlijk de laatste keer…._O-
 
  • Leuk
Waarderingen: Brnk
Dat wordt kamperen op de A73 bij camping "municipal aan de weg"...
Screenshot_20211027-161858_Gallery.jpg


Ineens paar smeulende kabels die ervoor zorgde dat de motor dacht: "Ik kap ermee"
 
Terug
Bovenaan Onderaan