Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
ik zeg maar zo
ze strooien maar een end aan
hier staat het spul al wel 2 maanden stil
en dat blijft wel zo tot april:Y
Nou dat is heel erg lang…..

Met een beetje mazzel rij ik wel een rondje in feb., en in maart kan het aardig weer zijn, en mits het zout grotendeels weggespoeld is…:]
 
Vraagje: ik heb nieuwe achterband nodig voor mijn cb500 (bj 2002). Wiel eruit halen, alles weer schoonmaken enz, echt een mini winterklusje en ook leuk om te doen.
Hebben jullie een tip waar (in de regio) ik het wiel naar toe kan brengen om er een nieuwe band op te laten zetten? Natuurlijk MotoPort, maar ik zoek iets kleiners zeg maar. Geen haast gezien het koude weer.
 
Vraagje: ik heb nieuwe achterband nodig voor mijn cb500 (bj 2002). Wiel eruit halen, alles weer schoonmaken enz, echt een mini winterklusje en ook leuk om te doen.
Hebben jullie een tip waar (in de regio) ik het wiel naar toe kan brengen om er een nieuwe band op te laten zetten? Natuurlijk MotoPort, maar ik zoek iets kleiners zeg maar. Geen haast gezien het koude weer.
PM mij voor iemand in Hengelo en die is lang niet zo duur, en nee geen MotoPort
 
Vraagje: ik heb nieuwe achterband nodig voor mijn cb500 (bj 2002). Wiel eruit halen, alles weer schoonmaken enz, echt een mini winterklusje en ook leuk om te doen.
Hebben jullie een tip waar (in de regio) ik het wiel naar toe kan brengen om er een nieuwe band op te laten zetten? Natuurlijk MotoPort, maar ik zoek iets kleiners zeg maar. Geen haast gezien het koude weer.
Erison doet dit ook altijd prima voor mij. Ook als ik de band zelf aanlever.
 
Aha, kijk, ik kende Erison helemaal niet. (Ik kijk nu op zijn site). Dank voor de tip!

(ik bestel de band niet zelf, ook al zal dat wel wat geld schelen).
 
Aha, kijk, ik kende Erison helemaal niet. (Ik kijk nu op zijn site). Dank voor de tip!

(ik bestel de band niet zelf, ook al zal dat wel wat geld schelen).
Genoeg aanbieders die een stuk voordeliger zijn, voor mijn vfr heb ik een adresje en voor de duc gun ik de motorzaak waar hij in onderhoud is. Is duurder maar met onderhoud over de jaren etc middelt dat zich uit…bijv. soms worden reparaties zoals laatst een lekke slave cilinder ‘gratis’ uitgevoerd met slechts de materialen op de rekening ed.

Kortom, win/win situatie…;)….en niet altijd voor het goedkoopst gaan.
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag ff de GS tanken over de grens, gelijk maar de waterdichtheid van m'n motorpak getest (oude foto)



BMW R1200GS 2011_ (39).jpg


Wat hebben ze een hoop wegen afgesloten richting Uelsen en Tubbergen aan de NL kant.
 
Niet gereden, er kwam bezoek voor wat gratis boots en daarna met de Lightroom aan het stoeien; synchroniseren van de foto’s en ssd struktuur, de Mrs had er een zootje van gemaakt……..En toen begon het met regen en dus ben ik binnen gebleven…._O-
 
Het is gebeurt ;(....... de eerste strooiwagen in bedrijf over de Ringweg in Almelo.......
Van de week maar een afspraak maken over het in de stalling zetten van de GS .
Had eigenlijk nog wel een paar keer willen rijden.....

20211128_195705.jpg
 
Ik heb het winteronderhoud al weer geregeld. Vanaf 1 december tot 1 maart hebben ze de tijd om de motor op te halen en weer af te leveren.
 
Ik heb iig goed en slecht nieuws. De motor is weer klaar. Bleek idd kortsluiting te zijn in de verstralers. Zitten nieuwe verstralers op van Givi (netjes dat er een setje betere en nieuwe opkomen) en nieuwe schakelaar. Slechte nieuws is dat ik nog een week moet wachten tot ie thuis wordt gebracht en er al gestrooid is -O- Kan rechtstreeks de winterslaap in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan